Re: SNOWSTEPS zijn weer bij de ANWB

21
In de Consumentengids stond een artikel met vergelijking van de verschillende snowsteps. Daaruit bleek dat die gevallen die beginnen met de Y als beste uit de bus kwamen. Ah.. voorlopig lijken we ze nog niet nodig te hebben.

Misschien is dat artikel wel online te bekijken. Ik zal eens even zoeken. Anders plaats ik het wel even met bronvermelding.

Re: SNOWSTEPS zijn weer bij de ANWB

24
@elisa: Dat zei ik ook al. Ik zette er een link op de site waar ook XL gekocht kon worden en zonder pardon wordt het dan verwijderd en zelfs met een melding dat iedereen beter bij ANWB te kopen. Dat is toch een rare gang van zaken lijkt me. Ik heb helemaal niets tegen ANWB maar aangezien ze geen XL hadden voor mijn man en ik graag met de mensen wil delen dat ze wel verkrijgbaar zijn via ***. De rest van de leden geven ook aan waar ze allemaal te koop zijn. Waarom zou ik dat dan niet mogen? :cry:

Re: SNOWSTEPS zijn weer bij de ANWB

26
Denise_V schreef:@elisa: Dat zei ik ook al. Ik zette er een link op de site waar ook XL gekocht kon worden en zonder pardon wordt het dan verwijderd en zelfs met een melding dat iedereen beter bij ANWB te kopen. Dat is toch een rare gang van zaken lijkt me. Ik heb helemaal niets tegen ANWB maar aangezien ze geen XL hadden voor mijn man en ik graag met de mensen wil delen dat ze wel verkrijgbaar zijn via ***. De rest van de leden geven ook aan waar ze allemaal te koop zijn. Waarom zou ik dat dan niet mogen? :cry:
8-) trouwens zo slecht is die productmarktplaats niet... heb besteld en heb ze binnen en het ziet er goed uit!.
trouwens bij ANWB kwam ik er niet zo uit, zeker niet qua aanmelding. :cry:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: SNOWSTEPS zijn weer bij de ANWB

27
@slagvaardige

even tegengas hoor :lol:
mischien zijn die van jou wel de verkeerde maat..
ik doe nog steeds met het 1e paar gekocht ... nu al voor het 3e jaar..
(welke? oh.... ANWB :D nog gekocht voor , ik ben wel anwb lid.... 5€)

PS.. ... om de sportschool te bereiken om mijn conditie
tijdens het lopen te optimaliseren.... heb ik vanmorgen de snowsteps gebruikt om
rondom de auto te krabben...

@haro99 bezorger..
je kan toch ook een plaatselijke anwb winkel binnenlopen... ;) of EEN ANDERE WINKEL :lol:
als je het te moeilijk vind om ze online te bestellen.. :mrgreen:

Re: SNOWSTEPS zijn weer bij de ANWB

30
Ben helemaal genezen van de snowsteps, want ik ben ze allemaal verloren tijdens mn werk. Of de spikes waren eruit gevallen ook dat kan. Die netjes klinken mij intressanter in de oren van de makro. Maar ja ik heb geen klantenkaart.....dus ga ik sinasappel netjes proberen. :)
cron