Re: SNOWSTEPS zijn weer bij de ANWB

14
Hoi Annelies1958,

Bedankt voor de informatie. Ik heb ze bij de ANWB gezien maar ze hebben:

36-41(M) en 39-46(L)

Ik heb ze bij de site waar ik blijkbaar hier niet mag noemen (terwijl ANWB hier met naam en toenaam wordt genoemd, wat ook reclame is).

Maar goed. Waar ik ze heb gehaald hebben namelijk 3 maten:

36-41(M), 39-46(L), 45-48(XL)

Vandaar dat ik de site hier had genoemd. Wellicht handig voor mensen met echte grote voeten zoals mijn man.
Ik wil de website toch niet onthouden *** van jullie en als dit toch niet mag dan kunnen jullie de link wel weer weghalen. Postbezorgers, Alvast sorry voor mijn brutaliteit. Hihi! :-)

Re: SNOWSTEPS zijn weer bij de ANWB

16
Denise_V schreef:Hoi Annelies1958,

Bedankt voor de informatie. Ik heb ze bij de ANWB gezien maar ze hebben:

36-41(M) en 39-46(L)

Ik heb ze bij de site waar ik blijkbaar hier niet mag noemen (terwijl ANWB hier met naam en toenaam wordt genoemd, wat ook reclame is).

Maar goed. Waar ik ze heb gehaald hebben namelijk 3 maten:

36-41(M), 39-46(L), 45-48(XL)

Vandaar dat ik de site hier had genoemd. Wellicht handig voor mensen met echte grote voeten zoals mijn man.
Ik wil de website toch niet onthouden *** van jullie en als dit toch niet mag dan kunnen jullie de link wel weer weghalen. Postbezorgers, Alvast sorry voor mijn brutaliteit. Hihi! :-)
De reden dat je gevraagd wordt om niet meer deze link te plaatsen is dat je als nieuwe gebruiker 4 berichten plaatst waarin je in alle berichten refereerd naar de desbetreffende site. Dit lijkt sterk op het maken van reclame voor deze site. Daarnaast ziet de site er niet erg betrouwbaar uit en zijn de snowsteps duurder. Daarom zou ik de gebruikers ook eerder aanraden een bestelling te doen bij de ANWB dan bij de genoemde site. Bij deze de laatste waarschuwing voor het maken van reclame.

Re: SNOWSTEPS zijn weer bij de ANWB

18
[ze zijn ook, als ik het goed heb, verkrijgbaar bij winkels van MBT schoenen..] is geen reclame?

Nou ik weet het ook niet meer. Ik ben gewoon tevreden met de website waar ik het heb besteld en ONTVANGEN. Het lijkt er sterk op dat jullie gesponsord worden door ANWB. Sorry hoor. Blokkeer me anders maar als het zo moet.

Nogmaals in mijn berichten geef ik aan dat ze XL hebben waar ANWB alleen M en L hebben. Dus waarom zou ik speciaal reclame maken aangezien de XL toch niet bij ANWB te krijgen zijn.

Mja t zal wel aan mij liggen.

Doeg.

Re: SNOWSTEPS zijn weer bij de ANWB

20
@lolgirl

met alle respect... maar als je het bij action haalt...dan mag je er echt van uit gaan,
dat het surrogaat is.....
wil je veilig lopen.... neem dan een kwaliteits snowstep.... ;)
en dat hoeft echt niet alleen .....te zijn als het maar kwaliteit heeft.. ;)

net als... de birkenstocks... bij action haal je de NEPPERS...
het verschil merk je snel genoeg als je beide paren naast elkaar zet.

de een heeft echt een voetbed... de ander Niet.
de een is bijna onverslijtbaar... de ander gaat echt minder lang mee... ;)
cron