Belastingaftrek icm sociale dienst

1
Ik heb vandaag het nieuws gekregen dat mijn aanvraag voor een uitkering is goedgekeurd, vanaf 1 December.

Alles wat ik verdien word wel in mindering gebracht, dus ik mag ook geen 25% houden blijkbaar.

Dus.. officieel is het postbezorgen voor mij nu dus vrijwilligerswerk geworden!!!
Ik zal er zeker nog niet mee stoppen. Want ten eerste ben ik niet lui, ten tweede, hoe minder uitkering, hoe minder ik trek uit de maatschappij, ten derde blijf ik het leuk vinden, en ten vierde wil ik wel actief blijven met arbeid. En ten vijfde is het gezond ;-)
Echter... het moet ook weer niet de bedoeling zijn dat ik er financieel er op ACHTERUIT gaat?
Mijn vraag is.. krijg ik nog steeds belastingaanslagen? Ook heb heb ik een uitkering?
En, als ik elke maand moet opgeven wat ik verdient heb, kan ik dan mijn kosten daar vanaf trekken? (bijvoorbeeld ik heb een fiets moeten kopen, of reparaties?) Dat ik bij de soos dus invul, 200 euro ipv 300 euro, als ik 100 euro kosten gehad heb?

zonee... dan weet ik niet of ik die fiets nog wel gaat halen morgen!

Re: Belastingaftrek icm sociale dienst

2
beetje late reactie van me.

slagvaardige heeft wel een oplossing als belastingexpert.
Hoop voor je dat ze de kneepjes even uit gaat leggen hoe je jezelf moet naaien (Y)

@ief
Maar even hier, lief je mail, trek dan ook 1 lijn en rot de Sandd bezorgers dan ook van PostNl af.

Re: Belastingaftrek icm sociale dienst

3
88CE schreef:beetje late reactie van me.

slagvaardige heeft wel een oplossing als belastingexpert.
Hoop voor je dat ze de kneepjes even uit gaat leggen hoe je jezelf moet naaien (Y)

@ief
Maar even hier, lief je mail, trek dan ook 1 lijn en rot de Sandd bezorgers dan ook van PostNl af.
Mee eens!
Ik mag ook niet op het Sanddforum....zelfs een reactie was nog teveel gevraagd!

GELIJKE MONNIKEN, GELIJKE KAPPEN!!

Re: Belastingaftrek icm sociale dienst

5
jandegraaf schreef:88 ce

maak je niet zo druk steek je energie in het comentaar dat je moet maken tegen de bonussen van die top mensen van dat geweldige postbedrijf van jou !!!!!!!!!!!!!!!!
dan pas comentaar op een ander al lijkt me dat heel moeilijk voor jou om dat te laten !!!!!!!!!!!
Heb ik daar commentaar op een ander gehad ?
Nee, ik kan ook niet meer lezen daar wat het moeilijker maakt hoe er gereageerd word.

Enige wat ik daar geschreven heb (misschien kun jij een citaatje quoten)
Mbt belastingaangifte van ik heb gehoord van en ik meen en van een ander heb ik gehoord van,
daar gaf ik alleen advies om die dingen te regelen met iemand die er verstand van heeft.
En niet af gaan op van horen zeggen.

Krijg je een "dreigement" en plops je hebt geen toegang meer.
(vreemd dat een forum-lid dit uit en de admin zo handelt)
Welke conclusie trek jij hier uit ?

Net als dus waar jij het over hebt, ik me druk maken om de bonussen en een typemiep die verhaal haalt bij haar vriendin en communiceren onmogelijk maakt.
Mooi, daar is een forum voor opgericht denk ik, anders terug naar de MSN met je "lotgenoten"

Re: Belastingaftrek icm sociale dienst

10
Tobo2011 schreef:
Jette schreef:(..)Ik mag ook niet op het Sanddforum....
...dat wil ik niet eens! 8-)
Ik ook niet meer....is voor mij niet meer interessant.

Waar het mij om gaat is dat er gemeten wordt met 2 maten.
Wel Sandd mensen op het besloten PostNL forum, maar andersom hó maar!

Dus beheerder van dit forum....gooi de boel open of wees wat selectiever met het toelaten van mensen op de besloten fora.
En als je dan eens geattendeert wordt op het feit, dat er 'verkeerde' mensen op het PostNL forum zitten, wees dan een vent en sluit de boel voor diegene!
cron