Donker? Lampje!

1
Nu het winter is, wordt het al vroeg donker
Dus zie je de adres niet zo goed meer

Oplossing:
Je hebt die van mini led lampjes met elastieken lusje die je bij Hema kunt kopen.
Die kun je dan aan de rits van je jas hangen en daar heb je je privé lichtje.
ex Sandd Postbezorgster

Re: Donker? Lampje!

3
:roll: ii rij gewoon met me lichten aan, maargoed als ik eenmaal op me plek staat, doe ik me achterlicht uit die werkt op batterijen dusja om stroom te besparen. voor de rest maak het niet uit alles ligt op een kluitje.
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: Donker? Lampje!

5
In mijn Selektmailtijd heb ik regelmatig in het begin in het donker gelopen. Omdat ik en heel erg veel post had, de wijk nog onbekend was en de wijk vreselijk groot was. Mijn collega en ik deden ieder de helft van Elderveld (Arnhem) en De Laar-West (Arnhem) Dat zijn twee grote wijken in Arnhem. Gelukkig werden na een paar maanden onze wijken gesplitst en was het in de avonduren bezorgen verleden tijd. :)
Later in mijn Postnl tijd, heb ik wel eens tijdens de KNJ-periode, nog om half 6 buiten gelopen. In de sneeuw op Kerstavond. Mijn collega heeft mij toen nog met de laatste straat geholpen. Het was toen ook al donker.
Als ik nu (Sandd) veel post heb, begin ik gewoon om half 9 en tot nu toe ben ik, ondanks dat ik soms veel post heb, altijd wel tegen drie uur in de middag klaar. Heb ik minder post, dan ben ik al aan het begin van de middag klaar. Dus wat dat betreft geen problemen meer. Bovendien ken ik de wijk op mijn duimpje en hebben veel mensen een lamp bij de deur.

Re: Donker? Lampje!

6
Hier in Tilburg staan lampjes op lange ijzeren palen. Iedere straat heeft ze. Ideaal voor als je een keer laat op pad bent. :mrgreen: Meestal zorg ik dat ik op het laatst bij de flat ben. Daar sta je in een zee van licht.

Re: Donker? Lampje!

7
De Hema 2 eurolampjes kennen we, ik heb ze ook vaak aan de fiets hangen en aan mn jas , niet voor d epost hoor maar voor de hond uitlaten in donker en de fiets als noodverlichting.
Nee ik bezorg niet meer in donker, dat gaat niet ik zie niks, lijk wel een mol zo blind. Zo bezorgde ik in het begin een hele straat verkeerd omdat ik zo nodig in donker moest gaan bezorgen, oo muts!

Re: Donker? Lampje!

8
heb bij de viswinkel een lamp gekocht kun je op je hoofd zetten en er zijn ook petten met verlichting te koop erg handig mijn dochter heeft een fietslamje op het stuur gemaakt en heeft verlichting in de fietsmand

Re: Donker? Lampje!

10
postbode21 schreef: gewoon op tijd beginnen bij postnl.... :)
Dat zeg je nu wel, voor ik uit kan rijden is het meestal 12.30 of later en met een berg hah loop ik ook wel eens in het donker.
Geen pretje met die halve straatverlichting en huizen zonder buitenlamp.
Net als Jane heb ik ook zo'n vislamp (mijnwerkerslamp) gekocht wat een stuk prettiger werkt.
Ik zie het maar als een tijdelijk iets, de dagen worden al weer langer (Y)
cron