Re: Smarthphones en postbezorgen

11
Je zou denken dat die Finnen allemaal een Nokia hebben. :lol:

@Bucky666, die man heeft zeker zijn GPS niet geprobeerd. Of hij heeft extreem veel geluk gehad met zijn mobieltje. De meeste zullen hier niet tegen bestand zijn. Dat jouw mobiel kapot (of in ieder geval een onderdeel) is na 1 val is ook niet goed. Of het mobieltje op zich is wel supersterk, maar heb jij net pech gehad.

Re: Smarthphones en postbezorgen

12
Ik heb tegenwoordig oortjes in met microfoon. Ik kan dan mijn telefoon in mijn zak laten zitten en toch opnemen als ik wordt gebeld. ik kan ook muziek starten en naar het volgende liedje klikken zonder mijn telefoon te pakken. Plus dat het handig is in de winter kan je ook blijven doorwerken terwijl je gezellig aan de telefoon kwebbelt :).

Re: Smarthphones en postbezorgen

13
Als ik post aan het bezorgen ben laat ik mijn mobieltje gewoon thuis. Ik heb hem zelden nodig. Heb hem alleen bij me als ik de autoroute doe. Makkelijk als ik pech mocht krijgen. Maar deze auto heb ik nog maar een paar weken dus zal ik niet zo snel pech krijgen. Tenminste, dat is helemaal niet de bedoeling. Als het vriest doe ik gewoon de handschoenen zonder vingertoppen van Sandd aan. Bezorg ik pakjes dan doe ik gele handschoenen zonder vingertoppen aan. Ik kan dan moeilijk met handschoenen aanbellen met in grote letters 'Sandd' erop en tegelijk een jack dragen van Selektvracht. Wat vaag. :lol:

Re: Smarthphones en postbezorgen

14
Sinds dit weekend heb ik ook de smart gloves. Vorig jaar met de kou had ik nog een toestel uit het jaar nul, dus dit wordt mijn eerste jaar met smartphone en gloves. Ik heb ze vandaag gelijk al kunnen gebruiken om even een huisnummer op te zoeken via telefoongids.nl (ken tijdens mijn maandagronde niet de achternamen van een heel dorp uit mijn hoofd). Nog een voordeel: ik kon met deze handschoenen gewoon de enveloppen pakken. Normaal deed ik altijd aan mijn "werkhand" halve vinger handschoenen aan.
cron