Smarthphones en postbezorgen

1
Afbeelding
In de kou tijdens het bezorgen van de post toch even je telefoon opnemen, een adres zoeken of een leuk muziekje selecteren? Met normale handschoenen gaat dat je niet lukken, dus eerst in de kou de handschoen uit voor je die smartphone kan bedienen. Met de speciale touchscreen gloves van Mujjo is dit verleden tijd. De handschoenen werken prima op een touchscreen, ze zijn er in twee maten: voor mannen en voor vrouwen.


Wat doen jullie met je smartphone tijdens het bezorgen van de post?

Re: Smarthphones en postbezorgen

2
ief schreef:Wat doen jullie met je smartphone tijdens het bezorgen van de post?
Niets, ik ben aan het bezorgen.
Enige is GPS aan bij beginnen met bezorgen, uit als ik klaar ben.
Thuis uitdraai op de pc.

Die handschoenen lijken me wel wat ipv de toploze.

Re: Smarthphones en postbezorgen

4
Ik doe er ook niets mee...heb halve vingerhandschoenen, dikke en dunne en vindt deze ideaal en zijn multifunctioneel.
Je kan er post mee bezorgen en je GSM opnemen, mocht je dat willen!

Dit soort handschoenen vind ik super onhandig met het bezorgen, want ik moet post voelen!
Zijn te glad en zo pak je gauw een extra envelopje mee, die voor de buren bestemd is.

Re: Smarthphones en postbezorgen

8
Ik heb zo'n bouwvakkers telefoon. Toen ik nog voor TNT-post werkte, had een collega zo'n ding. Zo'n Nokia. Als je ermee gaat zwemmen en daarna er met een vrachtwagen overheen rijdt.. doet 'ie het nog.

Het is geen model Koelkast, maar mooi is 'tie ook niet. Oerlelijk eigenlijk. Of beter.. mooi van lelijkheid.. Maar.. hij werkt als een tierelier. Hij heeft al 2x een wasbeurt in de wasmachine overleeft en de vader van een concullega heeft hem ook en die is er per ongeluk op vakantie mee gaan zwemmen. (hij zal wel zo'n zakje in zijn zwembroek hebben gehad.) Nee.. niet ondeugend gaan denken hahahahaha. :lol: Maar goed.. hij deed het nog.

Ik heb ook een BB, maar die neem ik niet mee. (behalve toen ik een foto van mijn fiets wilde maken.) De foto's van mijn Blackberry zijn beter dan van die Nokia.

Deze heb ik. Die gele.: http://tweakers.net/nieuws/61171/nokia- ... efoon.html

Re: Smarthphones en postbezorgen

9
jan272 schreef:Mijn Samsung shell type gsm kan alleen bellen of gebeld worden. SMS ook trouwens. En die zit in het GSM zakje van mijn broek. Handschoenen zijn aan mij niet meer besteed. MET werken kun je niet bij TNT want wij mogen geen fouten maken.
Da's een kwestie van handigheid. Als het erg koud is (dus bij vorst of wanneer ik een bromfietsdienst heb waarbij je urenlang stil zit) draag ik leren handschoenen. Als die onvoldoende werken (zeker als het koud is EN regent) heb ik ook nog een soort goretex ski-handschoenen. De handpalm en onderkant van de vingers zijn bekleed met een soort rubber, zodat je toch nog redelijk wat grip hebt. Werkt nog steeds niet ideaal, maar nog altijd beter dan geklooi met halfbevroren gevoelloze vingers.
cron