Re: Echte wandelschoenen?

32
Ik heb pas geleden bij Linberg een stel wandelschoenen gekocht. Die waren me toch wel prijzig hoor. Hopelijk doe ik er ook heel lang mee. Heb ze gisteren en vandaag aangehad. De tweede ronde vandaag deed ik toch maar even mijn oude gymschoenen aan want ik kreeg pijn in mijn linkervoet. En dat terwijl op mijn rechterhiel een blaar bleek te zitten. Die heeft mijn man voor me doorgeprikt. Hopelijk heb ik er morgen dan geen last van als ik flyers van een pizzatent (voor De Hoon Posterijen in Rijen) ga bezorgen. Zo doe ik morgen ook weer iets aan mijn conditie. De eerste serie flyers heb ik gisteren samen met de folders in mijn eigen folderwijk bezorgd. Mijn man deed vandaag de autoroute en nam er ook een stel mee. Nu morgen dan nog een flinke wijk en dan ben ik klaar. Mooi weer extra verdiend.

Re: Echte wandelschoenen?

33
Het is een fabel dat wandelschoenen duur moeten zijn. Kijk als je moeilijke voeten hebt en bepaald voetbed nodig hebt dan kun je nog goed slagen en niet te duur.
Ik weet nog mn 1 ste 4 daagse in Nijmegen hoeveel lui er op Mephistos liepen en ik op goedkope bristol gympen, had geen blaren zelfs. Die gympen zaten ook heerlijk. En de andere 4 daagsen ook op goedkoper merkloos spul gelopen.
Ging allemaal goed.
Nu jaren later en veel wandeleingen verder heb ik wel kennis opgedaan van goede wandelschoenen.
Schoenen moet vaak worden ingelopen zeggen ze, nee een schoen moet meteen lekker zitten!

Re: Echte wandelschoenen?

34
Ik draag altijd "Lowa's"...een hoge/comfortabele bergschoen, speciaal voor vrouwen.
De mijne waren behoorlijk prijzig...heb ze echter in de opruiming gekocht met 50% korting, was nog €90,- kwijt.
Ik heb er echter geen seconde spijt van, want ze lopen heerlijk, zijn bovendien waterdicht en lekker warm. (Y)

Re: Echte wandelschoenen?

37
ief schreef:Als ik van te voren weet dat ik veel moet lopen of een wat grotere wijk heb doe ik zeker wel wandelschoenen aan. Dat loopt zo veel lekkerder en je kan er ook makkelijk langer op lopen. Wat doen jullie met je schoenen?
Ik heb Lowa Renegade mid schoenen aan. Perfecte schoen. Sinds een paar weken heb ik Lowa Granada's aan. Gekocht bij www.engelbert-strauss.nl omdat het Renegade schoenen zijn maar wel 50 euro goedkoper dan bij de bergsport winkels. Deze Granada schoen is ook iets breder qua voetvorm alleen de zool heeft niet overal goede grip.
cron