Echte wandelschoenen?

1
Als ik van te voren weet dat ik veel moet lopen of een wat grotere wijk heb doe ik zeker wel wandelschoenen aan. Dat loopt zo veel lekkerder en je kan er ook makkelijk langer op lopen. Wat doen jullie met je schoenen?

Re: Echte wandelschoenen?

4
Ja, ook ik heb mijn wandelschoenen aan tijdens het bezorgen.
Als ik soms niet zo veel post heb, dan doe ik nog weleens andere schoenen aan, maar dan loop ik niet zo makelijk.
Nu ik sinds kort 2 wijken heb, heb ik mijn wandelschoenen zeker aan.

Re: Echte wandelschoenen?

5
Same here... Had sowieso al wandelschoenen in huis, omdat we nogal eens met de hond er op uit trekken, dus die komen
dubbel van pas. Voor het winterweer had ik in December hele fijne laarzen bij de ANWB besteld; lekker gevoerd, goeie grip,
waterproof etc. Helaas zag ik vorige week al een paar flinke scheuren erin zitten... Geen wonder, daar kwamen die natte voeten van!!!

Re: Echte wandelschoenen?

6
Wyfosi schreef:Same here... Had sowieso al wandelschoenen in huis, omdat we nogal eens met de hond er op uit trekken, dus die komen
dubbel van pas. Voor het winterweer had ik in December hele fijne laarzen bij de ANWB besteld; lekker gevoerd, goeie grip,
waterproof etc. Helaas zag ik vorige week al een paar flinke scheuren erin zitten... Geen wonder, daar kwamen die natte voeten van!!!
Dat is wel snel zeg. Ik las in het topic over gladheid dat je Snowsteps hebt voor onder je schoenen? Ik heb daar nog nooit van gehoord, wat is het precies en hoe werkt het dan?

Re: Echte wandelschoenen?

9
Ja, dat wil wel lukken met het Europese weer van de afgelopen maanden, haha....

Stond vanmiddag lekker te sorteren, de zon vol op de serre hier... Zaaaaaaaaaaaaaaaaalig!
Heb zelfs de deur een stukje opengezet, want het was zooo warm achter het glas!

Re: Echte wandelschoenen?

10
Kijk, da's netjes;

Ik had de ANWB gemaild over mijn kapotte laarzen, en kreeg straks een mail terug
dat ik ze retour kan sturen. Hoop dat we de ergste winter-perikelen hebben gehad,
anders moet ik op de valreep nog op zoek naar andere fijne laarzen... :shock:
cron