Re: breek je bundel

21
Ehm, alleen in de 12A en 49A kan ik mijn fiets het tuinpad mee opnemen hoor. Op de daldagen fiets ik daar full speed het tuinpad op, dump mijn post, keer op het pad zonder gras of zand te raken en ben weer weg. Bij gewone huizen kan je het pad maar amper 'te voet' op.
Normaal parkeer je je fiets strategisch bij het derde of vierde huis vanaf de hoek en loopt dan van drie huizen terug naar drie huizen verder (totaal dus ca 7 a 8 huizen) en dan weer terug naar de fiets (die overigens een middenstandaard heeft). Rechts kan geen standaard want daar zit de ketting.

Enne, vergeet ik nog even: geo bakt het lang niet gek hoor, als je er open voor wilt staan. De rondes die door de bodes bedacht waren zijn helemaal meuk. Die zijn bedacht om alleen te WANDELEN en er dus zo lang mogelijk over te doen. Momenteel worden een paar van mijn lopen door zo'n ex BODE gezet. Van het hele geo concept blijft niks meer over. Maar meneer wenst net te doen alsof geo nooit ingevoerd is. Ik loop er nu dus maar wat langer op.

Re: breek je bundel

22
dat geo t lang niet gek bakt bestrijd ik ook niet,
alleen jammer van die lange straat met aan een kant huizen [met tuintjes],
dat die rechtsom draait , en de fiets moet mee.
Onvoorstelbaar vind ik dat , om het zo precies te laten uitzoeken ,
maar dan toch zoiets simpels over t hoofd te zien.

Re: breek je bundel

23
weethetnogniet schreef:dat geo t lang niet gek bakt bestrijd ik ook niet,
Ssssssssssst, niet zo hard, anders noemen ze jou ook gek, net als mij.... :mrgreen:
weethetnogniet schreef:alleen jammer van die lange straat met aan een kant huizen (met tuintjes), dat die rechtsom draait, en de fiets moet mee.
'Moet'? Van wie moet dat? Omdat dat op een voorstel papiertje staat wil niet zeggen dat je dat ook doet ook he. Soms neem je je fiets mee, als dat uitkomt. Maar als het sneller en beter is om hem (bv) in het midden vand e straat te zetten en dan een eindje terug te lopen, dan doe je dat gewoon he.
weethetnogniet schreef:Onvoorstelbaar vind ik dat , om het zo precies te laten uitzoeken ,
maar dan toch zoiets simpels over t hoofd te zien.
Je maakt het zo gek als je zelf toestaat hoor. Het is MIJN fiets. IK heb hem gekocht. IK bepaal waar ik hem stal. Geo of geen geo. Of er nou 1 KPMG pief bij staat of een heel legertje. Als ze met je meelopen en ze kunnen het beter: Hier is het bundeltje, ik kijk wel even. Ben flexibel maar maak het niet TE gek.
cron