Re: Schoenen, welke, wanneer en waarom

21
Ik heb een anderhalf jaar op Adidas van de Makro gelopen en die bevielen goed. Waren afgeprijsd. Ik heb er geloof ik 49,95 voor betaald, inclusief de btw. Maar na die tijd waren ze op.

Daarna heb ik een winterseizoen op Geox gelopen en die kan ik volgend jaar ook nog dragen. Zien er nog toppie uit. Ik heb nu voor het voorjaar en zomer sportschoenen van Replay. Wel hele dichte en stevige schoenen. Ze lopen heerlijk. Als ik zuinig aan doe kan ik ze volgend jaar zomer ook nog aan.
Ze zijn net zo duur als Ecco's, maar ik hoorde van collega's en concullega's dat zij blaren kregen van die schoenen. Ik ben eens bij de Makro wezen kijken en ik vond de Ecco's daar niet erg mooi. Een beetje ouderwetse modelletjes. Ik ben meer van de sportieve schoen. Nooit in speciale winkels van Ecco gekeken, dus ik weet niet of ze ook sportieve modellen hebben. Ik neem aan van wel.

Re: Schoenen, welke, wanneer en waarom

23
Er is veel keus in schoenen die ook waterdicht zijn.
Maar kan iemand mij een merk regenbroek aan bevelen die bij een wolkbreuk echt waterdicht is en geen sauna broek wordt in de zomer.
Vooral in de zomer vind ik die sauna broeken zo vervelend dat ik ze liever niet aan trek.

Re: Schoenen, welke, wanneer en waarom

25
@postgirl

wij verkeren in de gelukkige omstandigheid dat we ZELF
kunnen kiezen op welk moment van de dag we de post gaan bezorgen.
als het maar tussen 8 - 18 uur is.

nou dan is er altijd wel een moment dat het gewoon droog weer is
of een beetje miezert.
ik heb nooit een regenbroek Nodig tijdens het postbezorgen.
en dus ook geen last van doorweekte schoenen.

Re: Schoenen, welke, wanneer en waarom

30
Geertjan schreef:Ik loop nu op lowa´s (wandelschoenen) en soms op bergschoenen (speciaal voor Bever gemaakt)

Ik heb een tijdje ecco's gehad, daarvan ging een randje loszitten, ze liepen wel goed.
Ik loop ook op Lowa's....heerlijk. Hoog model.
Mijn 38% korting op Ecco's gebruik ik voor mijn privé collectie.
cron