Re: Schoenen, welke, wanneer en waarom

18
Dit weekend Lowa's bekeken, ahum, vanaf 169,99 eurie in de winkel. Vond ik toch wel wat prijzig ondanks dat het natuurlijk wel goede en waterdichte schoenen zijn. Via de link van Jan misschien toch wat goedkoper maar ik wacht dan wel tot de zomer op z'n einde loopt. Als ik m'n Ecco kortingsbon krijg zal ik toch eens kijken bij de Ecco's. Ik moet vooral veel fietsen en minder lopen in mijn wijk.
Zijn Ecco schoenen ook waterdicht?

Re: Schoenen, welke, wanneer en waarom

19
Postduif schreef:Zijn Ecco schoenen ook waterdicht?
Natuurlijk!

Alleen welke? Veel merken hebben meerdere producten lijnen. Voor consumenten en bedrijven. Vaak ook voor ordetroepen.

Dit is ook een Ecco, maar niet te vergelijken met wat je bij de schoenenboer ziet: http://www.noorloos-se.com/NL/producten ... d-GTX.html Maar niet eens veel duurder. Een vergelijkbare consumenten ecco (die je met 38% korting kunt kopen, kost ook rond de 160 euro.
Noorloos SE heeft twee winkels. Een in Kaatsheuvel (achter dat pretpark) en een in Assen meen ik. Ze leveren spullen aan onder andere militairen die uitgezonden worden. Ja maar defensie doet dat toch? Niet helemaal. Defensie stuurt onze jongens op een soort gympen naar Kabul toe. Maar omdat onze jongens wel verticaal terug willen komen investeren ze in eigen spullen, waaronder schoenen. Noorloos en andere soortgelijke bedrijven spelen daar op in. Het is eigenlijk van de gekke dat op onze militairen zo bezuinigd moet worden.
Anderzijds: Noorloos en zo leveren aan iedereen. De prijzen zijn incl BTW. De prijzen zijn lager dan in de outdoor winkels (zoals Bever, Sportief, Perry). De producten zijn eerste klas want een GSG 9 man (duitse orde troepen, soort kruising tussen marechaussee en commando) wil niet halverwege een abseil avontuur ineens merken dat de zool onder zijn schoen uit is.

Ik heb Lowa's van Bever en nu dan van Strauss. Die laatste lijken iets breder te zijn dan normale Lowa's op de plek waar ook je voet het breedst is. Qua loop comfort merk ik geen verschil tussen beide Lowa's. Dus dat maakt de koop al makkelijker.
Iedereen koopt bij Strauss op rekening. Als iets niet past stuur je het KOSTELOOS terug. En wat je terug stuurde kun je meteen van de totaal rekening aftrekken. Garantie aanspraak? Na terugsturen van het product krijg je het aankoopbedrag terug gestort. Model niet leuk of niet passend? Terugsturen.
's Winters als het boutweer is, dan heb ik Strauss Lowa's aan, Strauss wind/waterdichte broek, Strauss softshell, Strauss onderbroek. Alleen de buitenjas is van de baas. Voor de herkenning. Jammer dat de catalogus door de concurrent wordt bezorgd. :mrgreen: Maar dat zien we dan maar een keer door de vingers.

Re: Schoenen, welke, wanneer en waarom

20
jan272 schreef:Ik heb Lowa Renegade schoenen. Niet goedkoop maar dan heb je ook wat.
Deze http://goo.gl/85BsZ zijn ook Lowa's, geen Renegade, maar zitten perfect.

De Ecco's die je met 38% korting kunt kopen kun je hier niet mee vergelijken. En ze kunnen zomaar ineens een versleten zool hebben.

Qua zomerschoen heb ik een sandaal van (ik meen) Teva. Maar de Lowa kan ook 's zomers aan.
deze zijn zeker goed
met Puma, Ellesse of iets dergelijks 4 weken en op.
cron