leuke anekdotes tijdens bezorgen van post

1
vandaag zag ik een chocoladepaaseitje (gewikkeld in rood folie) op de stoep
;) die had ik daar niet meer verwacht om deze tijd

de vlag hing vandaag uit bij het gemeentehuis
wie is er jarig vroeg iemand uit mijn wijk
ik kon het haar direct vertellen want het stond vanochtend bij mmij in de krant
prinses Alexia viert vandaag haar 7e verjaardag
:)

Re: leuke anekdotes tijdens bezorgen van post

4
Ik kwam in mijn eigen wijk twee dames tegen die foldertjes in de brievenbussen aan het doen waren. Ik vroeg of ik ook een folder mocht. Ik dacht dat het reclame voor een van de nieuw te openen winkels in de buurt was. Maar het was een folder om bezorgers voor Postservice (onderaannemer van Sandd) te werven. :lol:

Nee, die folder heb ik niet meer nodig nee. :lol:

Re: leuke anekdotes tijdens bezorgen van post

6
Kwam vandaag bij een rijtje huizen op de Rijksweg. Stond daar zowaar een politiebusje. Twee agenten stappen uit en bellen bij een huis aan waar ik ook nog post in de brievenbus moest stoppen. Doe eerst heel rustig een blauwe bij de buren van dat huis (waar die agenten stonden) erin want ik was wel nieuwsgierig en zeg dan 'sorry, ik wil hier ook even post in stoppen.' Loop heel rustig door want nu kon ik uit goed fatsoen niet op de stoep gaan fietsen. :lol: Na een paar keer bellen bleek er niemand thuis te zijn en stapten de 2 agenten weer in het busje. Tja, wat ze daar nu kwamen doen? Geen idee. Jammer dat de bewoner niet thuis was.

Re: leuke anekdotes tijdens bezorgen van post

7
postbode7 schreef:Kwam vandaag bij een rijtje huizen op de Rijksweg. Stond daar zowaar een politiebusje. Twee agenten stappen uit en bellen bij een huis aan waar ik ook nog post in de brievenbus moest stoppen. Doe eerst heel rustig een blauwe bij de buren van dat huis (waar die agenten stonden) erin want ik was wel nieuwsgierig en zeg dan 'sorry, ik wil hier ook even post in stoppen.' Loop heel rustig door want nu kon ik uit goed fatsoen niet op de stoep gaan fietsen. :lol: Na een paar keer bellen bleek er niemand thuis te zijn en stapten de 2 agenten weer in het busje. Tja, wat ze daar nu kwamen doen? Geen idee. Jammer dat de bewoner niet thuis was.
uuhhh kan me wel voor stellen dat ze niet thuis waren :D jij zou toch ook niet thuis zijn als je huis op de rijksweg staat :lol: :lol: :lol:
flauw ik weet maar moest ff ;)

Re: leuke anekdotes tijdens bezorgen van post

9
Ik had 2 'leuke' deze week:

Maandag vraagt er een man aan me (let op jas dicht, dus weinig van mijn figuur te zien): "en, ga je je borsten nog laten vergroten?'
Ik antwoord: "ik zou niet weten waarom". Zegt hij: "nou, de meeste mannen houden wel van een paar flinke borsten".
Ik zeg: "mijn man zegt altijd dat alles wat niet in een hand past, is spijt".
Zegt hij "ja, maar ik heb heel grote handen hoor".
Tja, en dat zomaar uit het niks.
Overigens heb ik normale borsten, een normaal figuur en ben inmiddels 50. Ik durf dan gelukkig ook wel wat terug te zeggen. Maar stel nou dat je daar als verlegen jonge meid of vrouw aankomt en je treft zo iemand.....
Misschien moet ik de volgende keer eens vragen als hij er nog eens naar vraagt "hoe lang is die van jou eigenlijk, of ga je hem laten verlengen"?

Vandaag een brief waarop stond geschreven "retour afzender". Op de achterkant kon je aankruizen waarom.
X Verhuisd, en zo ja waar naar toe: "Kerkhof".

Het blijft een leuk vak.
cron