Bij welke straat hoort het huis/gebouw?

1
Kom regelmatig tegen bij huizen of gebouwen waarop geen huisnummer staat vermeld. Ik dacht altijd dat de stelregel was: Daar waar de ingang/uitgang zit, dan valt het onder die straat? Maar dat blijkt dus niet zo te zijn: Voorbeeld:

Stationsstraat 2-42:

Daar heb je een bank zitten. Deze bank heeft de ingang aan de Postweg. Echter het huisnummer valt onder Stationsstraat 28. Hoe wordt dat precies beoordeeld? Wat is het beleid hierin?

Re: Bij welke straat hoort het huis/gebouw?

2
verzendenenontvangen schreef:Kom regelmatig tegen bij huizen of gebouwen waarop geen huisnummer staat vermeld. Ik dacht altijd dat de stelregel was: Daar waar de ingang/uitgang zit, dan valt het onder die straat? Maar dat blijkt dus niet zo te zijn
De ingang kan na een verbouwing naar een andere zijde van het
gebouw verplaatst zijn.

Re: Bij welke straat hoort het huis/gebouw?

4
@verzendenenontvangen


vraagje:
zit je je soms te vervelen dat je steeds dit soort vragen stelt.
het antwoord is voor jou nooit echt afdoende.

ik geloof er langzamerhand niets meer van dat jij in je enige postwijk
al deze onverklaarbare zaken REGELMATIG tegenkomt.

waar loop je je wijk verzendenenontvangen of is het een fantasiewijk :mrgreen:

Re: Bij welke straat hoort het huis/gebouw?

5
Waar ik bezorg is niet belangrijk om te weten. Welke meerwaarde geeft dat? Er is hier een gebouw waarbij een andere bedrijf in is gevestigd. Zij hebben de ingang verplaatst naar een andere straat. Nu heeft dat gebouw ook een ander adres gekregen. Het kan dus wel wat ik dus stel. En als je me berichten allemaal niet belangrijk vind, ik heb je nergens verplicht om ze te lezen toch?

Hoezo onverklaarbaar? Volgens mij heb je net als een paard (oogkleppen) je ogen gefocust op iets, terwijl je de rest niet ziet. In jouw ogen zitten zeker alle huizen keurig netjes op een rij in jouw eigen denkwereld?

Zelfde vraag voor jouw Carla41: Zit jij je eveneens te vervelen om dit soort flauwe vraag te stellen? Nogmaals als jouw het NIET interesseert ga dan naar elders kijken. Of lees jij je krant 100% van voor naar achter? Moest even denken aan Roemer, niet meer zo aardig zijn tegen een ander.
cron