Re: Ideetje, nieuwe postbezorgers aanmeld vergoeding

12
@ Jette

Volgens mij zijn dat een soort van spaarpunten die je bij Sandd krijgt en daar kun je dan cadeaus bv huishoudelijke artikelen voor krijgen. Ik weet niet precies of je ze per bezorgdag krijgt. Wat ik alleen nogal oneerlijk vind (ik gun ze mijn collega's van harte hoor) is dat ik ze niet krijg omdat ik bij een depot/distributeur werk. Ik heb ze dit ook gezegd maar daar kunnen ze niets aan doen vertelden ze me. Een "echte" Sandd bezorgster zal je er nog wel meer over kunnen vertellen.

Re: Ideetje, nieuwe postbezorgers aanmeld vergoeding

15
@Jette

klopt. je krijgt per bezorgslag 250 bikkels..
staat gelijk aan 25 eurocent... het is dus meer een aardigheidje..
ongeacht of je nou 1 of meer wijken loopt...

en het is inderdaad raar dat mensen die voor een onderaannemer werken maar wel post
van o.a. sandd wegbrengen er niet aan mee mogen doen...
maar ter troost.... zoveel levert het ook niet op.. na 10 maanden heb je zo,n. 20 euro gespaard... ;)

Re: Ideetje, nieuwe postbezorgers aanmeld vergoeding

20
Toen ik mijn wijk opzegde, werd het meteen minder.
Volgens mij doen ze het om te pesten?
Maar och.. het bevalt best goed.. ik doe het nu tenminste weer fluitend... al was het gisteren wel weer krap aan. 5 mei was feestdag, ga ik niet werken.. dus gisteren zowel vsp als sandd sorteren EN rondbrengen... gelukkig maar 5 kratten alles totaal.

Nee, ik vind sandd veel leukere dingen rondbrengen. Vorige weken nog melkchocola van Beau (show me the money), Volgende week gaan we bloembollen bezorgen!!!
Dat die dikkere pakjes hetzelfde opbrengt, maakt mij ook niet uit, ik hou toch niets over ervan ;-)
En verder heeft Sandd de belasting, consumentenbond, ING, RDW, SVB, SBP, KGB, of weet ik het verder allemaal... en bij VSP is het echt 95% reclame! Meest intressant van VSP is de computeridee, maar ik baal dat ze ingeseald zijn, dus ik kan ze niet lezen!!!
cron