Re: Na postfraude overstappen naar ander bedrijf.

2
Ik denk dat zo iemand niet op een zwarte lijst van alle postbedrijven terechtkomt en dus naar een ander postbedrijf over kan stappen, mits zo iemand bij de sollicitatie verzwijgt waarom hij/zij bij het eerste bedrijf is weggegaan. Het nieuwe postbedrijf kan niet controleren dan als de fraudeur verzwijgt waar hij/zij gewerkt heeft. Balen zeg! Nieuwe bedrijf tippen misschien? Is dat een optie of voel je je dan een verrader? Ik zou het toch doen, als het echt om ernstige fraude gaat. De volgende keer is dat andere bedrijf de pineut. Zeker als je het echt zeker weet. Ik zou het nieuwe bedrijf waarschuwen. Maar ik ben niet zo'n engeltje wat dat betreft. Ik ben nl. zeer gevoelig voor rechtvaardigheid en eerlijkheid, zowel naar bedrijven als naar personen toe.

Re: Na postfraude overstappen naar ander bedrijf.

3
Ik zou dit echt doorgeven, want iedereen is de dupe als dit weer gebeurt en daar zit niemand op te wachten. Als je bang bent dat dit verraad is, dan kan ik alleen maar zeggen dat dit geen verraad is. De gevolgen voor de burger die geen post krijgt kan heel groot zijn, dus ik zou zeggen: als je het aandurft bel het nieuwe bedrijf op.

Re: Na postfraude overstappen naar ander bedrijf.

8
Nou, als die miep dat destijds bij andere bedrijven deed. Dan zal ze het straks ook wel bij Postnl gaan doen als haar het bezorgen een dagje niet uitkomt. Tenzij ze haar leven gebeterd heeft. Heeft ze dat niet, dan zelf maar even een briefje naar Postnl sturen. En het hen laten weten. Dan is het aan hen wat ze ermee doen.

Ik ben niet van maten N**ien, maar wat zij destijds gedaan heeft is toch wel heel erg. Ze heeft er een hoop mensen mee gedupeerd. En aangezien Postnl toch wel erg belangrijke post heeft vaak.. Dat zou ik als klant toch wel graag willen ontvangen..
cron