Re: Holland Post Group

31
Nijmegen schreef:Inderdaad ben ik vanaf 8 juni j.l. werkzaam als Afdelingsmanager expeditie bij het distributie centrum van Schoenenreus in Uden.

Het is wel een heel andere wereld na ruim 25 jaar in de reclameverspreidingen en waarvan de laatste 10 jaar in de post wereld werkzaam te zijn geweest. Van 2001 tot 2006 als bedrijfsleider bij Tip Top verspreidingen, voor Tip Top in de ruime omgeving van Nijmegen een depot voor Sandd opgezet. Vanaf Sep 2006 tot medio 2009 Vestigingsmanager voor Selekt Mail in Nijmegen, nadat door reorganisatie de vestiging is gesloten medio 2009, overgeplaatst naar het Sorteer en overslagcentrum ( SOC) van Selekt/DHL in Utrecht. Daarna van Sept 2009 tot en met de laatste dag in mei vestigingsmanager in Eindhoven voor Selekt/DHL. Ik kon eventueel mee over naar Sandd in Den Bosch als Bezorgmanager , om op de vestiging in Den Bosch leiding te geven aan de Bezorgcoordinatoren. Na een drietal gesprekken met Sandd, heb ik er toch maar vanaf gezien, en gekozen voor het Sociaal plan. Ben nog even in gesprek geweest met Holland post group, maar ik zie daar geen heil in, en voorzie dat dit geen lang leven is beschoren.

O Ja, mijn naam is Hans en geen Nijmegen of Gloeilamp of Jilke...

veel succes allemaal.
wel vreemd dat een vestigingsmanager op een forum voor postbezorgers zit rond te neuzen..... het geeft wel aan dat dit soort lieden de hele dag uit hun neus zitten te vreten achter hun bureau, terwijl de postbezorgers het vuile werk op moeten knappen met slecht weer en ijs op de weg! :twisted:

Re: Holland Post Group

32
@bucky666

We zullen er maar vanuit gaan dat je een hele slechte dag hebt want dit was werkelijk een reactie die nergens op slaat.
Het gaat hier over iemand die antwoord geeft op een vraag die hem gesteld is en na lange tijd postbezorger te zijn geweest nu een andere fuctie heeft. Bovendien doe je dit werk toch omdat je hetzelf wilt en als je er zo over denkt als jij nu beschrijft zou ik maar ander werk gaan zoeken.

Re: Holland Post Group

33
@bucky666

Respectloos hoor bucky... waar slaat dit nou op..
maar je verontschuldigen voor zo,n reactie mag altijd ;)

als je je nu al druk maakt om de winterperiode ... ben je niet geschikt voor zo,n baantje hoor. :lol:

Hans, blijf je reacties sturen.... alle info is welkom!
belangrijker is : hoe gaat het nu met de Holland Post Group?
komt het al van de grond of blijft het bij try outs..?

Re: Holland Post Group

34
Even goeie collega's hoor Bucky, maar wat boeit het dat een vestigingsmanager, manager of depothouder of wie dan ook meeleest. Dan weten die toch meteen wat er leeft? Bovendien is er niets te verbergen hoor.En wij horen ook weer dingen die we anders misschien ook niet te weten zouden komen of later te weten zouden komen.

Re: Holland Post Group

35
@bucky666

Wat een kortzichtige en domme redernatie...sorry hoor!
Geeft wel aan dat je niet op je plaats zit...zal maar gauw ander werk gaan zoeken of een studie gaan volgen...kun je ook vestigingsmanager worden! ;)

Re: Holland Post Group

36
postbode21 schreef:
Hans, blijf je reacties sturen.... alle info is welkom!
belangrijker is : hoe gaat het nu met de Holland Post Group?
komt het al van de grond of blijft het bij try outs..?
Natuurlijk blijf ik reageren ( doe ik trouwens in de avonduren of in de pauze), moet wel zeggen dat mijn info minder wordt.
Heb natuurlijk nog steeds goede contacten, maar dat wordt snel minder.Omdat je van beroepswegen niet meer mel elkaar hoeft te comuniceren. HPG wil niet echt doorzetten, ondanks dat Marcel Veenstra ( dir) het goed voor elkaar heeft en er ook wel goede kijk op heeft. Ken Marcel nog van 15 jaar geleden uit de huis aan huis tijd. Check Veenstra verspreidingen.

Zodra ik nuttige info heb meld ik me zeker op 1 van de 2 fora's.

Succes allemaal met de Ikea gidsen, alleen jammer voor jullie om te moeten lezen dat de betalingen flink zijn uitgekleed ! De vergoeding voor de Ikea was zo slecht nog niet bij DHL.

Re: Holland Post Group

38
slagvaardige schreef:Nee, de vergoeding bij DHL voor de Ikea's was best goed.
Ik las trouwens via Edwinvb op het andere forum dat Joop misschien met VSP in zee gaat? Zou tof zijn zeg! (als het inderdaad zo is)
Zal Joop vd week eens bellen. Weet wel dat de bezorgcoordinator voor omgeving Nijmegen en Arnhem begin van het jaar is weggegaan bij VSP, ze is toen niet vervangen en dit gebied werdt opgevangen door de coordinator zuid en midden.

Zal Vic van zuid eens bellen hoe het ervoor staat bij VSP.

Re: Holland Post Group

39
Ben net benaderd door MArtensPostService, mijn onderaannemer van VSP.
Zij zijn benaderd door Holland Post Group, of ik ook voor hen zou willen werken ....
Ik ken ze verder niet, maar blijkbaar komt er dus toch een "vervanger" voor VSP.
Ja, waarom niet. Nee zeggen kan altijd nog .....
Groetjes, Annelies

Re: Holland Post Group

40
@annelies

lees wat eerdere berichten hierover op het forum.
het is geen post ... maar alleen geselecteerde reclame voor bepaalde postcode wijken.

het is natuurlijk altijd leuk te proberen, Annelies
al telt een gewaarschuwd man wel voor twee.

de depothouder van slagvaardige e.d. maakt ook deel uit van deze groep.
nou die berichten over de klungeligheid van uitbetalingen lijkt me niet voor herhaling vatbaar.

maar mischien is dat weer afhankelijk van je depothouder... en in alphen kennen ze je nu :lol:
cron