Postservice!

1
Ik woon dus in Arnhem en daar is o.a. ook Postservice actief. Ik had mij daar ook opgegeven, en ook bij VSP, toen het duidelijk was dat DHL ermee op zou houden. Ik ben toen via Sandd aan de slag gegaan. En nu werd ik dus net door Postservice opgebeld dat ze een wijk voor mij vrij hebben. Een flinkerd ook! En... het is de wijk naast de wijk die ik loop voor Sandd. Welgeteld 2 minuten of zoiets fietsen daarvandaan. Ik moet dan ook op dinsdag en vrijdag tussen 8 uur 's morgens en 6 uur 's avonds bezorgen. En op maandag- en donderdagmiddag krijg ik de post aangeleverd. Dus als ik met Sandd sorteren klaar ben kan ik met Postservice beginnen :) Ik zou met bezorgen ongeveer een uur of 3 bezig zijn. Sandd ben ik iets minder lang mee bezig, dus ik heb voorlopig weer wat te doen op dinsdag en vrijdag. Donderdagmiddag om half 2 heb ik een gesprek bij Postservice op de Blankenweg. Ik heb er zin in!! Ik hoop dat het gesprek goed gaat. Het klonk super aan de telefoon, dus ik heb er een goed gevoel bij. En dan kan ik volgende week hopelijk al beginnen. Tenminste, dat neem ik wel aan. Werk ik ook voor 2 bedrijven! (Y)

Re: Postservice!

2
Hier is de site. Het is niet landelijk. Regio Arnhem e.o. Mijn man zei net dat het van Sandd is. Ik kijken op de site en daar zie ik staan "Officieel partner van Sandd" Nu begint er ook een lichtje te branden over de twee wijken naast elkaar :lol: Ik zal donderdag wel wat horen. Zeegsingel en omgeving zou ik moeten gaan lopen. Ik moest in ieder geval mijn paspoort en bankrekeningnummer meenemen. Ik vergat alleen te vragen naar wie ik moet vragen. Ik was zo overrompeld dat ik alleen een mannenstem gehoord heb. Maar hoe hij heet... Maar dat komt wel goed. Ik meld me wel. :roll:

@Postbode 21, wat voor post ik ga lopen en of er hah bij zit, geen idee. Maar ja, dat ben ik wel gewend. Maar volgens mij heeft Postservice niet zoveel post. Ik zie ze eigenlijk nooit bij mij in de wijk. Wel in de wijk die ik liep voor TNT en DHL. Dat was altijd zonder hah. Destijds dan..

http://www.postservice.nl/

Re: Postservice!

3
@Slagvaardige

een partner van sandd... in dezelfde stad.. :lol:
jij blij met 2 wijken...
maar wat raar dat die post service dan niet de hele stad heeft... of sandd....

ben benieuwd of ze dezelfde vergoeding hanteren slagvaardige..
misty schreef er al eerder over dat zo,n onderaannemer een lagere vergoeding hanteert..
er moet voor hen natuurlijk ook iets aan de strijkstok blijven hangen.

maar jij hebt al zo,n ervaring dhl, sandd, tnt ... je laat je niet in de luren leggen!
Succes en ik hoop dat je gevrijwaard blijft van h.a.h. folders...

Re: Postservice!

4
Ik vraag me ook af hoe het zit. Nee veel verdienen zal het niet. Maar ik ben wel blij dat ik weer wat te doen heb. Ik ben benieuwd of ik Sandd post krijg of post waar Postservice op staat... :mrgreen: Ik zal vragen donderdag hoe het zit. (Y)
Wat die strijkstok betreft, zullen al mijn charmes donderdag niet zoveel helpen :lol:

Ik zag wel dat ze hah apart hebben. Daar kun je je ook voor opgeven. Die ronde sla ik echter over.. Het bezorgen zal dan wel zonder hah zijn.
Laatst gewijzigd door slagvaardige op 17 mei 2011, 14:30, 2 keer totaal gewijzigd.

Re: Postservice!

5
@slagvaardige
Hee bedankt voor de link :P
je wil geen 2e wijk bij sandd maar wel een tweede wijk bij postservice?
of vind je het prettig niet van 1 postbedrijf afhankelijk te zijn...

terwijl bij jou de post zo extreem vroeg wordt bezorgd door sandd.
daar zouden velen onder ons voor tekenen...

vergelijk goed de vergoedingen.... je zit nog nergens aan vast.
en als ze omhoog zitten het een maandje uitproberen.. , ben je eenmaal binnen kan je na een maand toch
aangeven dat je meer interesse hebt in een andere wijk...

check ook of je een opzegtermijn hebt!
Bij Sandd kan je er nog steeds per direct mee stoppen! ;)

Re: Postservice!

8
O.k. die postservice is een soort streekpostbedrijf dat onderaannemer is van Sandd. Ben benieuwd hoeveel je er
mee gaat verdienen Slagvaardige. Meld het dan op de site. Leuk voor collega's die er ook een wijk willen lopen.

Re: Postservice!

9
Zo, ben net terug van mijn bezoekje aan Postservice en de OVO getekend. Er zit eigen post bij, post van Sandd en een paar keer per jaar hah enveloppen. Geen folders of zoiets. Hah enveloppen krijg ik dan apart aangeleverd en dan mag ik daar de hele week over doen. Ze hebben ook geen catalogi die je moet lopen. Bij vakantie en ziekte wordt er vervanging geregeld. Dus dat is mooi. Ik heb ook aangegeven dat ik wel een wijk wil lopen voor iemand anders, mocht die ziek zijn of met vakantie zijn. En uiteraard maar meteen doorgegeven wanneer ik met vakantie ben. Kunnen ze er vast rekening mee houden :lol: Al met al had ik een erg goede indruk. Ik krijg 5 cent per envelop en 2 cent sorteervergoeding. En uiteraard gewichtstoeslag boven een bepaald gewicht. Ik geloof Euro 2,50 moet het even nazoeken. Moet me ook afmelden na de loop. De eerste 4x telefonisch en daarna via internet en via de site kan ik ook zien wat de prognoses zullen zijn voor 4 toekomstige postrondes. Ik hoef geen sleutel af te geven, maar ze hebben wel graag dat er iemand thuis is. Nou, mijn man is de hele week thuis, dus dat komt wel goed. Na een paar keer weet ik wel ongeveer wanneer ze komen. Het zou wel in de middag worden, na half 3. We zien wel. Dinsdag a.s. kan ik al beginnen. Morgen ga ik even op de fiets stappen om te zien hoe die wijk nu precies loopt. Het is een kleine wijk. Ik heb 12 straten, waarvan 11 kleintjes en 1 hele grote (een flat volgens mij) Ik zal wel zien hoe het loopt. Maar ik ben er in ieder geval superblij mee. Ik krijg maandag ook twee fietstassen. Van die witte met Postservice erop. Ik ga straks ook nog eens even met VSP bellen om te vragen hoe het erbij staat. Of ze inmiddels al wat vrij hebben. Het blijft erg stil aan die kant. Bij VSP kun je op donderdag en vrijdag bezorgen. En dan komt de post op woensdag. Als een wijk daar kan krijgen, dan kan ik die op donderdag wegbrengen en dan ben ik mooi op dinsdag, donderdag en vrijdag onder de pannen. Maar goed. Dit heb ik alvast binnen. Nu supergoed mijn best gaan doen! (Y)

Re: Postservice!

10
@slagvaardige gefeliciteerd je bent binnen!

alleen sorteervergoeding slagvaardige....geen adres en wijkvergoeding?
en heb je een opzegtermijn?
haal je niet teveel op de hals... als je donderdag gelopen hebt moet je weer
gaan sorteren voor sandd en postservice...

het doet me denken aan misty... andere forum.. ;)
in ieder geval Succes dinsdag...
morgen sandd toch... je werkt al weer bijna bij alle postbedrijven :lol:
cron