busnines post

1
werk zinds een paar maanden ook voor busines post naast sandd, vind leuke combinatie dat sandd je lekker alles van uit huis ken doen, en via busines post toch weer meer onder collegas komt.
sandd bezorger krommenie.

Re: busnines post

2
@robinje

als je voor postnl werkt kan je niet voor sandd werken.
is dat bij busines post dan anders robinjo?
want jij bent toch in loondienst voor sandd.

ik denk dat meerdere bezorgers dat dan wel willen combineren
als ovo-er was dat geen probleem... vsp en dhl of dhl en sandd.

Re: busnines post

3
by sandd was er geen probleem dat ik by business post werkt, maar mischien komnt dat dat je by busines post alleen ken werken via sociale werkplaats.sandd had wel probleem gevonden als ik by post nl zou werken , maar by deze hadden ze geen probleem mee.

business post hier in zaanstad doet voor het overgrote deel de post van de gemeente.
sandd bezorger krommenie.

Re: busnines post

5
@slagvaardige,

Bij mij in de stad bezorgen mensen van het W.V.S. de pakketpost van Post.nl.
Zijn heel aardige mensen en niet te beroerd om na een half uur nog een keer extra langs te komen als je eerst nog geld moet ophalen. (Y)

Re: busnines post

7
Doro schreef:@slagvaardige,

Bij mij in de stad bezorgen mensen van het W.V.S. de pakketpost van Post.nl.
Zijn heel aardige mensen en niet te beroerd om na een half uur nog een keer extra langs te komen als je eerst nog geld moet ophalen. (Y)
(Y)

Re: busnines post

8
verzendenenontvangen schreef:Maar mag je van de WSW wel werken voor een regulier bedrijf als SANDD? Zeggen ze niet dat je indicatie dan vervalt bij het UWV/WSW?
nee hoor ze waren er juist blij mee,dat ik al 2 dagen by een regulier bedryf werkte, en dan kon ik 3 dagen by hun aan de slag,maar volgend jaar gaat business post op ze eigen, dus dan word het weer even kijken.
sandd bezorger krommenie.
cron