Bericht Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

Ik heb eens de wijk van mijn buurvrouw overgenomen toen ze ziek was. Die woonde in het zelfde flatgebouw als mij, maar had geluk dat o.a. onze flat haar eigen wijk was.
Ze was zeer sociaal en was niet lullig om aan de deur te kloppen en de post te geven bij de mensen waarvan ze wist dat ze thuis waren.
Toen ik haar wijk liep ging ze altijd mee in de flat als ik bezorgde. Wel gezellig hoor !!

Een van mijn alleenstaande buurmannen blijkt geabboneerd op de TIna.

Ik denk: "KGGG.... Braincrash bij mezelf"
Ik denk: "Vooral geen vragen stellen" "niet mee bemoeien" "Misschien zit het anders dan wat het lijkt." "Gewoon prive, ik bezorg het enkelt"
"KGGG..."

Gerard

P.S.
Het besef valt me nu pas, nu dat ik dit voorgaande schrijf:
Al weet je de preciese inhoud van de post niet die je bezorgt.
Aan de hand van de afzender van de post kun je, als bezorger, in de loop der tijd toch wel een beeld krijgen wat er achter die bus speelt.

Spooky.

Bericht Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

Nee, niets meer van gehoord. Ben er uiteraard al wel weer aan de deur geweest, de hond zit nu achter een tussendeur in de woonkamer :) Het is trouwens niet zo'n grote hoor, komt denk ik tot mijn knieën. Ben gewoon meer een kattenmens, ik spreek geen 'honds' en kan er niks mee. De politie vroeg overigens namens de bewoonster of ik de hond naar de buren wilde brengen, ze snapten het helemaal dat ik daar geen zin in had.