Bericht Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

Ik heb er melding van gedaan want het was twee keer achter elkaar dat niet hond me zag aankomen en van plan was een postbode als lunch te nemen.
Hele straat daar is compleet verlaten want alleen maar paar tuinders en kassen. geen mens gezien daar de keren dat ik er moest zijn.

Ik heb het wel eens met iemand erover gehad die begon me meteen midden in me bek uit te lachen want die zag het al helemaal voor zich ik keihard wegfiesten
met die hond achter me aan. Ik zei gelijk al ik denk niet dat jij nog zo hard lacht als jij dat beest achter je aan krijgt.

Ik snap sowieso nooit waarom mensen andere mensen moeten uitlachen om het leed van een ander. Dan zit je gewoon verrot in elkaar.

Bericht Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

opdedeurmat.nl schreef:
postbiker schreef:Klopt helemaal, maar ik spreek geen honds

Jammer.... grrrrrhhh WHOEFF:
terugblaffen wil ook wel eens helpen

Maar je moet wel tanden hebben die indruk maken op een grote hond. En zeker geen kunstgebit. Ik bezit geen van beide.
Overigens heb ik wel meegemaakt dat ik de tanden van een hond langs mijn vingers voelde schrapen, toen ik de post naar binnen werkte (had die nou maar geblaft). Ik schrok daar van en trok hard terug, de hond mee tegen de deur. Daarna liet ik los.