Re: Tuinhekjes?

11
Nou, de hitkrant heb ik er ook niet meer bij zitten, maar wel de Cosmogirl elke maand. Dit schijnt van hetzelfde abonnementenland te komen. Ik weet dit, omdat één van mijn dochters eerst geabonneerd was op de Hitkrant, en die heeft opgezegd, omdat ze de Cosmogirl wilde gaan lezen. Ik werd toen vervolgens door Hitkrant gebeld, dat ze ook de Cosmogirl uitgaven. Toen zei ik, dat ze inmiddels al een abonnement op de Cosmogirl had...haha.. :P

Maarre...of de hitkrant dan toch ook nog door Sandd wordt bezorgd..... :?: :?: geen idee... Blijkbaar is hier ik mijn wijken geen belangstelling voor, of de hitkrant wordt toch (weer) door TNT bezorgd... :?:
Toen mijn dochter nog wel de Hitkrant had, kreeg ze die de ene keer van Sandd, en de volgende keer van TNT.... :?

B.t.w.: toen ik vanochtend een openstaand tuinhekje passeerde moest ik wel even denken aan hetgeen er hier op dit forum over is gezegd. Wel grappig eigenlijk, maarre...ik heb het tuinhekje dan ook toen ik weer wegliep mooi open laten staan... :)

Re: Tuinhekjes?

12
@wyfosi,
hitkrant ook al een tijdje niet meer. maar cosmo wel! mijn dochter blij, krijgt ze hem net een dag eerder... :P
het is niet altijd een kwestie van niet goed gaan, maar ook welke concurrent biedt net weer
onder de prijs van de ander. .
zolang we de eci, de consumentengids , de klingel en alle andere modebladen behouden.
dat zijn toch grote afnemers.. ;)

Re: Tuinhekjes?

13
Jawel, ik heb nu 3x een grappige, zeg maar rustig makkelijke invalwijk erbij gedaan, en hier waren in diverse straten heerlijke tuinhekjes. 8-) :roll: Vrijwel allemaal ook dicht toen ik kwam, en dan sluit ik die na afloop weer netjes. Zoals hier al eerder is vemeld..geopende hekjes, laat ik ook open staan; gesloten hekjes sluit ik daarna ook weer. Lijkt mij niet meer dan logisch :D
ik zal die hekjes volgende week weer gaan missen, ;) :P want dan bezorgt de vaste bezorger van die wijk daar weer...

Re: Tuinhekjes?

14
heb een paar weekjes geleden aan mijn bezorgmanager gevraagd hoe het met de bezorging van de Hitkrant verder is...maar die is weer terug bij tnt.Sannd heeft de order niet gekregen, of dat aan de bezorging ligt weet ik niet<kan haast niet he>het kan ook zijn dat tnt het nu goedkoper regelt dan voorheen..
Inderdaad , de blauwe enveloppen grap heb ik ook al heeeeeeel vaak gehoord, ook wordt mij nog herhadelijk gevraagd of ik folders loop of post....
Bij tuinhekjes is het bij mij ook, stond ie open, dan zo erlangs, is het tuinhekje gesloten, dan sluit ik hem weer netjes....

Re: Tuinhekjes?

15
Dan is het toch vreemd dat dan wel de Cosmogirl via Sandd komt, dat van hetzelfde abonnementenland komt, en dat TNT dan weer de Hitkrant volledig bezorgt...
Ach, in de postmarkt verandert het nogal eens..
Aan de bezorging door Sandd kan het niet liggen...toch? ;) 8-)

Re: Tuinhekjes?

16
Als de reklamefolderman me voor was en alles er half inhing gooi ik die eruit en de mijne erin. Vooral bij nat weer!

Tuinhekjes, je ja ik heb er veel en sluit ze niet allemaal, ik stap er vaak overheen met mn lange stelten, heb een hekel aan bukken.
Als ik ze niet goed openkrijg(roest) loop ik door,jammer dan. Brievenbussen sluit je weer na deponeren wel zo netjes, soms zitten ze zo vol,niks aan te doen!

Re: Tuinhekjes?

17
Ik moet even lachen want wij de sandders lopen ook met bank en grote blauwe enveloppen haha! Pretpost met meer serieuzere erbij en sommigen ergeren zich aan wat je ze brengt. Gooien ze het voor je neus in de kliko, ik moet dan wel lachen, tja ik bezorg!

In mijn wijken lopen wel serieuze TNT en DHLers, beetje van t oude standaard en daar wil je je zeker mee meten, dat is prettig voor ons allemaal.

Re: Tuinhekjes?

18
Die dingen doe ik ook weer dicht (als ze dicht waren) tenzij het heel moeilijk gaat. Dan laat ik hem gewoon openstaan. Heb wel wat anders te doen dan elk openstaand hekje dicht te doen. Openstaande brievenbussen gaan wel altijd dicht. Ik houd van netjes werken en wil mensen niet ik de kou laten zitten. Kranten duw ik er ook door maar als de brievenbus al bijna vol is haal ik eerst de krant eruit, stop mijn post erin en doe daarna de krant er weer zo goed mogelijk in. Post is privacy en belangrijker dan de krant. En hebben jullie ook lastige mensen die niet willen dat je de fiets tegen hun hek zet? Daarvan heb ik er gelukkig slechts eentje. Zet ik hem gewoon elders tegen een hek of boom. Ik wil nu ook geen kwade mensen in mijn wijk.

Re: Tuinhekjes?

19
Jazekers als hekken moeilijk sluiten laat ik ze wat ze zijn, moet eerlijk zeggen dat ik in de krappe tijd het wel eens vergeet.
Ik ben ook voor privacy gaat voor folders en duw alles door de gleuf tenzij de folders nat zijn, dan haal ik ze eruit.

Er heeft zelfs eentje gebeld en geklaagd nu alweer poos terug dat wij bezorgers onze fiets tegen haar hek "gooien", zij is een persoon dat je opwacht. Kijkt wat je doet etc etc. Haar buurvrouw is net zo naast haar.
Oudere dames met weinig om handen denk ik!

Re: Tuinhekjes?

20
wis-User02 schreef:heel simpel ief,
waren ze dicht doe ik ze sowieso weer dicht.
ik vraag me echter niet af of ik ervoorwordt betaald
het hoort bij het bezorgen. ;)
;)

:) FOUT tuinhekjes dichtdoen behoort NIET tot de taken van welke bezorger dan ook.
Denk dat u misschien 10 hekjes heeft in de post wijk:) Ik bezorg 4 wijken met in elke wijk bijna 400 tuinhekjes hahah 1600 hekjes dus OEPSIE !! Gaat u mee de hekjes dicht te doen? dan bent u elke avond rond 23 uur thuis.
cron