Bezorgen met koorts jouw ervaring?

1
Zag er wel tegenop om met koorts te gaan bezorgen. Eenmaal toen ik aan het bezorgen was ging het wel, soms even wat duizelig en wat "opvliegers" gehad maar moet zeggen dat ik er best wel van opgeknapt ben. Zijn er meer mensen die met koorts de post/kranten hebben bezorgd? Hoe is jouw ervaring daarin? Daar ben ik wel benieuwd naar!

Re: Bezorgen met koorts jouw ervaring?

4
Ja, maar dat is niet verstandig. Als je koorts hebt, gewoon ziek melden. Ik heb dat ook wel eens gedaan. Bij TNT bleven ze mij die dag bellen totdat ik de volgende dag maar gewoon ben gaan werken, maar dat was totaal niet verstandig. Bij Sandd heb ik mij 1x ziek gemeld. Was geen probleem. Er werd die slag een vervanger voor mij gezocht (en gevonden) en ik kon de slag erop weer fit en monter aan de slag.

Re: Bezorgen met koorts jouw ervaring?

8
@Tobo!

:lol: nou nou nou! dat zie je mij niet typen. misschien wel denken, maar typen nooo!!!

--------------
beetje lullig als je dan ziek wakker wordt, op de dag dat je post moet lopen. je denkt toch niet dat reli group daar staan te springen om een invaller op zo korte termijn te zoeken???? :ugeek:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!
cron