Re: Wie bezorgd de Avro en de TV film?

2
Ik had afgelopen vrijdag de TVfilm te bezorgen bij verschillende mensen in mijn wijken. Niet veel, maar wel een paar. De Avro heb ik niet gezien. Het viel mij op omdat ik die lang geleden ook voor Postnl heb gedaan. :mrgreen: Heeft Sandd die nu dan? Ja, dat zal wel dan.

Is die aanbieding voor Postnl'ers dan? Wat is het voor aanbieding?

Hoe is het met je @Marius. Lang niet 'gezien' Leuk je weer te 'zien' (Y)

Re: Wie bezorgd de Avro en de TV film?

3
ah.. dus TVfilm is in ieder geval van PostNL nu?
Dus die moet ik niet hebben ;-)

Kan iemand bevestigen of Avro op dit moment van Sandd is?

Nee, die aanbieding geld voor iedereen. Kijk maar op marktplaats.nl
voor 10 euro half jaar een TV gids, met nog een munt van 10 euro.. oftewel, gratis!


en met mij gaat het redelijk ;-)
Ben nu (gedwongen) papierprikker voor de gemeente met behoud van uitkering.

Re: Wie bezorgd de Avro en de TV film?

4
Ik werk voor Sandd (nou ja Postservice dan haha) en ik had de TVfilm bij de post zitten. Het kunnen wat verdwaalde gidsen zijn geweest, maar het kan zijn dat Sandd nu de TVfilm doet.

Wij hebben overigens voor 26 weken de Avrobode. Ook voor 10 Euro. Die aanbieding heb ik gevonden via allesvoorniks.nl De Avrobode komt wel via Postnl, ( :twisted: ) maar hij bevalt heel goed. De TVfilm ken ik verder niet.

Zou je niet eventueel een wijkje erbij kunnen doen @Marius, zoals vroeger? Of zie je dat niet meer zitten. Niet zo leuk wat je nu moet doen. Maar ja, ik zie jou niet achter de geraniums zitten.

Re: Wie bezorgd de Avro en de TV film?

5
Ok, dus voor de duidelijkheid:
Avro is via PostNL
En TVfilm is MISSCHIEN via Sandd nu?

Paar verdwaalde tussen Sandd lijkt mij sterk. Andersom is waarschijnlijker. Dus ik vermoed dat TVfilm dus echt door Sandd gedaan word.
Paar exemplaren zou best kunnen kloppen natuurlijk, zo ontzettend populair is TVfilm niet.
Maar niemand die het 100% kan bevestigen?

Ik heb me hele tijd (vanaf begin) al aangemeld bij Sandd, maar ze hadden alleen buiten de stad, helaas.
Maar de gemeente word ook steeds strenger, geloof dat ze het niet eens meer accepteren als je alleen Sannd doet. Waarom weet ik niet.
Well als je PostNL doet? Maar die nemen je niet aan omdat het altijd om parttime werk gaat en je blijft dan sollicitatieplichtig. En ze willen je niet hebben als je moet blijven solliciteren op een andere fulltime baan. Al 3x geprobeerd.
Ook vrijwilligerswerk accepteren ze niet meer. Ik moet deels zelfs mijn vrijwilligerswerk bij Kieskeurig als moderator opgeven om papier te gaan prikken voor de gemeente!

Re: Wie bezorgd de Avro en de TV film?

6
Het zou gaaf zijn als tv film nu bij Sandd zou zijn. De nieuwe tv film komt deze week pas en niet vorige week. Het exemplaar wat op onze tafel ligt gaat t/m 3 mei. Ik zal erop letten (op de regel onder het adres) van wie hij komt. De AVRO-bode komt, helaas, via PostNL. Dus afdeling 'Sales' heeft nog wat te doen. :lol: Morgen kunnen we lekker uitslapen.

Re: Wie bezorgd de Avro en de TV film?

8
Worden tv gidsen niet altijd op donderdag bezorgd? Ik zou raar opkijken als hij pas op vrijdag kwam. Waarschhijnlijk zullen een hoop mensen bellen met de omroep omdat ze de gids niet hebben ontvangen en zitten ze daarna met twee gidsen. Die tweede wordt dan toch via Postnl verstuurd.

Re: Wie bezorgd de Avro en de TV film?

9
Postboy, vroeger bij Selektmail werden de gidsen dan eens op dinsdag en dan eens op donderdag bezorgd en soms kwam de helft op dinsdag en de rest op donderdag. Maar op vrijdag of zaterdag moet hij toch wel in de brievenbussen liggen. Hij kan dus net zo goed door Sandd bezorgd worden. Maar dan moeten ze wel alle foutsorteringen kunnen vermijden. Wij bezorgen immers niet op zaterdag.
cron