Re: Hoge pieptoon in de tuinen wie heeft hiermee ervaring?

21
@verzendenenontvangen

Tegen Verzenden&Ontvangen zou ik willen zeggen een beetje op te passen met het kopieer en plak werk. Het komt zowel de leesbaarheid van het forum niet ten goede als dat het problemen kan opleveren met auteursrechten. Een linkje is over het algemeen meer dan voldoende."
"
je probleem is niet actueel, al 3 jaar geleden gebeurd, je loopt de wijk niet meer.
komt het weer voor los het zelf met de bewoner op.

Re: Hoge pieptoon in de tuinen wie heeft hiermee ervaring?

22
V en O je bent een vermoeiend persoon hier(ja een oordeel), ik zeg maar recht voor zn ....jij vraagt om reaktie door je gezeuver hier. Dat je autistisch bent snappen we nu wel , we hebben allemaal wel wat.
En al die gedateerde lappen tekst van je, hou er eens mee op.

Jij weet niet hoe ik aan deze discodoofheid kom........dus nu jij weer.

Re: Hoge pieptoon in de tuinen wie heeft hiermee ervaring?

24
Dat gekopieer en geplak: Ik had voorheen complete website gedaan. Ik haalde de relevante stukken eruit, en is een kleinere tekst bovendien heb ik de Quote toets gebruikt en heeft een andere achtergrondkleur. Dus waar maak je druk om zou ik zeggen in de woorden die hierin eerder genoemd is.

Postbezergers: Deel jouw ervaring met het bezorgen van de post. Dat heb ik juist gedaan. Daarvoor is dit forum ook bedoeld. Ik geef aan dat ik het geluid niet prettig vind en sterker nog gezondheidsklachten van krijg.

Carla geeft aan dat het niet meer actueel is maar laatstelijk had ik inval straat en daar zat zo een ding. Vervolgens kreeg ik weer last van tinnitus. Volgens de criteria van Elisa mag ik dit niet aangeven. Welk onderwerp vind jij dan wel gerechtigd te plaatsen in het forum? Als je het gehele forum doorleest is alles al voorbij gekomen. In Prediker staat: Er is niets nieuws onder de zon. En als men zegt dat het nieuw is dan is het al eens gezegd. Je kunt ook op een normale manier met mij communiceren dan mij steeds aan te vallen.
Laatst gewijzigd door verzendenenontvangen op 10 mei 2013, 19:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Re: Hoge pieptoon in de tuinen wie heeft hiermee ervaring?

26
@vzo

Krijg je die invalwijk weer, je hebt vast het huisnummer genoteerd . overleg op je depot mischien mag je die straat wel overslaan , er zijn tegenwoordig veel nieuwe bezorgers met het een of andere probleem..

ik verwacht binnenkort protesten van scootmobielers dat ze de flats zo moeilijk kunnen bereiken en tuinen met
grindgrond.. daar moet ook vast weer een oplossing voor gevonden worden.
iedereen verplicht zijn voortuin bestraten. :!:

Elk onderwerp mag steeds worden aangedragen.. het is per slot van rekening je ervaring.
accepteer ook eens dat een ander het ook
met je oneens kan zijn.. (Y) lees en reageer dan zelf niet op reacties die jou niet bekoren.

ik citeerde met" gekopieer en geplak" trouwens de beheerder vzo.. :mrgreen:
lieve help , het is nu zelf een lap tekst geworden! ik sta open voor alle kritiek :P

Re: Hoge pieptoon in de tuinen wie heeft hiermee ervaring?

30
Ja best wel eerlijk gezegd : is het erg dat ik mij dan erger aan zijn doordravendheid, het is net teveel van het goede, overkill, en hier niet gepast als het de kant op gaat van Psychische toestanden vs autisme van V en O , actie reactie, dus dit mag dan niet?
Onbeschoft dat ik V en O in dit geval erop aanspreek?
Dat ie teveel doorzeuvert met idd lappen tekst , lellen van kranten berichten, alsof we zelf geen krant hebben.
Waar trekken jullie dan de grens??
In mijn ogen reageer ik idd fel op hem of haar , maar met de welbekende autistenplaat voor zn harses gaat ie gewoon lekker door.
Lekker laten gaan maar ik mag dan ook mijn zegje doen. Thats it.
cron