Vraag over antwoordnummer

1
Dag,

Allereerst excuses voor het plaatsen van mijn vraag hier, ik kon een geschikt subforum niet vinden. Mijn vraag is de volgende: ik heb een envelop voor een antwoordnummer van DUO in Groningen. Morgen moet de brief binnen zijn. Ik ben te laat met versturen, dus ik dacht: ik rijd wel naar Groningen en bezorg hem zelf. Nu kan ik op basis van de postcode en het antwoordnummer nergens een adres vinden.

Hoe kan ik achter het fysieke adres komen van de ontvanger, of: waar stopt de postbode de brief uiteindelijk in?

Ik vind het best fascinerend, op internet staan meer bedrijven op genoemde postcode, maar ik kna via GoogleMaps of de PC zoeker geen fysiek adres vinden.

Heeft iemand tips of suggesties?

Ik ben erg benieuwd!

Re: Vraag over antwoordnummer

5
@ SMP1999

natuurlijk bedoelde ik: als je de postcode invult ipv de postbode :lol:
je had geen postcode/antwoordnummer gegeven dus geef ik je het adres wat zichtbaar verschijnt op google.

er zijn zoveel onderafdelingen bij Duo, het fysieke adres dat ik je geef = van het hoofdkantoor van DUO te Groningen.
als je je daar morgen meld, dan verwijzen ze je wel door... ( of niet). Succes!

Re: Vraag over antwoordnummer

6
Vraag ook om een ontvangst bevestiging. Alhoewel ik weleens iemand aan de lijn had gehad (toen ik werkte bij DUO) die wel een ontvangst bevestiging heeft gehad en ik aan de lijn maar toch hier niets mee mocht doen! De aanvraag was niet te vinden in het gebouw zeg maar...... Maar ik denk wel dat dit rechtsgeldig bewijs is voor een eventuele rechter.

Het sturen naar een antwoordnummer: Wordt binnen 48 uur bezorgd (m.u.v. zon- en feestdagen).
cron