Re: Wat verdien je nu echt gemiddeld per maand

42
Yep. Ovo. Ook nog...

Maar meestal heb ik tussen de 110 en 125 Euro per maand over 9 slagen. Helaas mogen we geen twee vaste wijken meer lopen. Ik probeer zoveel mogelijk in te vallen. Alleen in februari en maart was er geen open wijk in de buurt helaas...

Ach, ik ben lekker in beweging en kom onder de mensen. Vind het ook erg leuk om te doen. Het geld dat ik verdien zet ik opzij en zo sparen we nog iets elke maand.

Re: Wat verdien je nu echt gemiddeld per maand

49
Dat is netjes want ik hou met 752 adressen en gemiddeld 500 tot 600 stuks post per slag maar tussenbde 110 en 125 per maand over en ook daar is nog geen belasting over ingehouden.

Onze onderaannemer snoept ontzettend veel af van onze tegoeden en we zittwn meestal net onder de 30 kilo kwa gewicht aan post. Afgelopen slag had ik 29 kilo. Allemaal catalogi.de rest van die "fabulous"cataligi komen dan de volgende slag.

Jij krijgt zeker nog wel vergoeding voor het sorteren? Dat is bij ons ook niet meer en de wijkvergoedingen zijn heel laag. Ik heb Euro 1,30

Re: Wat verdien je nu echt gemiddeld per maand

50
ik krijg standaard 4,76 wijkvergoeding, en dan 2,25 herlaadvergoeding en meestal zit ik net over de 30 kg morgen ben ik zelfs een pakezel met 70 kg.
adresstop is 0,036 en sorteervergoeding 0,016

en dan heb ik ongeveer 550 adressen waarvan 50 in een bejaardenflat (en daar heb ik altijd heel veel post)

wat verschilt dat dan ontzettend veel van wat jullie krijgen
cron