Re: Wat verdien je nu echt gemiddeld per maand

32
slagvaardige schreef:Mijn Postservice collega die de wijk doet in het dorp waar ik woon, doet op dinsdag- en vrijdagmorgen de post voor Sandd en als hij daarmee klaar is, rijdt hij naar het Postnl depot om de post voor Postnl te bezorgen.

Dus inderdaad, ook hier mag het blijkbaar in overleg. Is goed om te weten. (Y)
@ slagvaardige :P ;) Pffffff gelukkig ik ben dus niet de enige "gek" en weet je ........zolang ik nog lol in dit werk heb pak ik alles aan.
Het is voor mij een bijbaan en fysiek blijf ik er ook goed en gezond bij en voor mij en mn gezin levert het mooi een extraatje op!!

Re: Wat verdien je nu echt gemiddeld per maand

33
Newman schreef:Overigens is het officieel nog steeds verboden om als PostNL-medewerker ook voor Sandd werkzaam te zijn. Sla je contract er maar op na.

Ik wil best geloven dat er TC's zijn die een oogje dichtknijpen, maar volgens de regels is het nog steeds verboden en zouden ze je er zelfs voor kunnen ontslaan.
@ Newman

Mijn TC zei dat die contracten aangepast gaan worden en dat het weldegelijk mag, de VGB/VBL manager weet hier ook van dus als het werkelijk verboden was had er allang iemand in mijn nek staan hijgen.

Re: Wat verdien je nu echt gemiddeld per maand

36
jandegraaf schreef:dus volgens de regels is het nog steeds verboden om voor twee uitbuiters tegelijk ter werken.
kunnen ze dat ook niet verbieden om het voor een te doen?
Kom Jan, niet zo somber. De maatschappelijke trend is dat iedereen klaagt over de prijzen, maar intussen kopen we met z'n allen t-shirts "3 voor een tientje". Daar doet zo'n beetje iedereen aan mee. Als die gewoon in Enschede geweven waren (ja, dat is lang geleden) dan hadden ze zo'n 30 euro per stuk moeten kosten.
Niemand klaagt dat hele provincies zonder werk zitten doordat wij de supermarkten met "Made in China" leeg grabbelen in plaats van fatsoenlijke Nederlandse producten te kopen. Als ze ons 10 euro netto per uur gaan betalen dan stopt iedereen met post verzenden.

Re: Wat verdien je nu echt gemiddeld per maand

39
Het kan nog bonter... 76,59 Euro verdiend over maart. Een wijk.

Dit krijg ik dan tussen de 18e en de 20ste april uitbetaald. Nu moet ik wel zeggen dat ik een slag vrij heb gehad ivm voorjaarsvakantie. Anders was het bedrag iets van 10 Euro hoger uitgevallen. Ik zal eens kijken hoeveel poststukken ik gemiddeld per slag heb gehad.

Eta:

Ik had gemiddeld 543 stuks post, waarvan veel overlap is natuurlijk en ik heb maar een magere wijkvergoeding. (Euro 1,30 per slag) Deze maand waren er ook maar 8 slagen, dus ik heb er 7 gelopen. Twee keer had ik meer dan 30 kilo. Ik heb 752 adressen in mijn wijk.

Maar goed. Dit houden wij gemiddeld over. Het houdt niet over..
cron