Re: Genoeg water mee op pad?

2
Ik leg de fles in mijn fietsmand. Was afgelopen dinsdag weer begonnen en ben extra vroeg begonnen. Om 8 uur weliswaar. Toen was het nog redelijk koel buiten. Maar tegen 9 uur begon het al warmer te worden. Af en toe neem ik wat water in de hand en doe dat over gezicht, armen en benen en ik stap met vochtig, pas gewassen haar op de fiets. Lekker fris.

Re: Genoeg water mee op pad?

3
Ik had 1 0,75 fles mineraalwater en 1 0,5 liter fles isotone dorstlesser mee. Dinsdag was ik zo stom om alleen kraanwater mee te nemen en dat kreeg ik rond 15:30 niet meer naar binnen (moest toen nog ruim 11/2 uur lopen). Gelukkig kwam er op het moment dat ik geen water meer binnen kreeg in combinatie met een raar soort hongerklop een lieve mevrouw naar buiten die me een glaasje icetea aanbood. Dus na daar even gezeten hebben, was zo wel mijn vochtpeil als suikerspiegel weer aangevuld en kon ik mijn wijk afmaken.

Ik leg 1 fles in de vriezen en 1 in de koelkast en voordat ik ga lopen leg ik die flessen in een plastic zak (samen met een boterhamzakje met een paar chipjes en wat dextro's) in mijn fietskrat.

Ik heb ook wel eens mensen een 1,5l fles onder in de fietstassen zien leggen en dan de binnentas met post boven op die fles, zodat de post onbeschadigd blijft..

Re: Genoeg water mee op pad?

8
peterhendrix schreef:
har099bezorger schreef::mrgreen: ik heb gelukkig nog niet veel last van de warmte, ik begin als het nog koel is
Het maakt niet uit of je goed tegen de warmte kan of niet, je moet altijd voldoende drinken.

Peter
te veel water is nou ook weer niet goed hoor! trouwens, de laatste keer dat ik echt daadwerkelijk water op zak had, toen was het het de hele zomer kei warm.. en nu, het is benauwt maar daar blijft het bij.. ik heb nou niet echt het gevoel dat *yess laat ik water meenemen, en vervolgens einde van de rit het water leeg laten lopen in de goot steen omdat ik niet heb gedronken*!
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!
cron