Re: Kleine letters/cijfertjes

11
verzendenenontvangen schreef:Of dat er iets voor het adres zit. Dat je de enveloppe moet gaan schudden om het adres voor het leesvenster te krijgen. Bij TV gids wil het weleens dat het etiket voor de adressering zit. Dan moet je schuiven als de gids in plastic zit. Gezien de weinig tijd die we krijgen als postbezorgers kan hier best wel wat aangedaan worden vind ik.

Ja en ze kunnen het ook wel gesorteerd op looproute bij ons aanleveren vind je ook niet, en eigenlijk zou ik ook willen zien dat ze het ook nog even voor me bezorgen :roll:

Soms gebeurd het wel eens ja dat de brieven net zo geschoven zitten dat je het adres niet kan lezen dan tik ik m 1x tegen de tafel et voila het adres is te lezen.

Re: Kleine letters/cijfertjes

16
In de tijd van Selektmail stond er een keer in het blad 'In de Slag' of hoe het ook alweer heette, een artikeltje over een man die van een klein parapluutje een hoedje in elkaar geflanst had. Hij had dat ding met een of andere band of zo op zijn kop staan. Als hij dan de post aan het bezorgen was, en het regende, dan vielen de druppels zo langs hem heen.

Dat moet een koddig gezicht geweest zijn. Ik zou als ontvanger blauw liggen. En als zijn vrouw zou ik er niet naast willen lopen. (no offence) hahahaha
cron