Re: Ergenissen

81
wordt zijn baas mischien wakker dat er een grens is aan de dikte van folderpakketten.
iedereen heeft er langzamerhand last van ike.

postbedrijven, kranten bezorgers. pakjesbezorgers.. het gaat natuurlijk niet gebeuren maar een massaal
terugsturen van die dikke pakketten dat zou een goed signaal zijn.

in werkelijkheid.. de bezorger zal worden vervangen door een volgend slachtoffer?.
ik zou er niet aan beginnen om pakketten eigenhandig los te scheuren..
Not done, omslachtig en zeer arbeidsintensief...

Re: Ergenissen

82
Carla41 schreef:wordt zijn baas mischien wakker dat er een grens is aan de dikte van folderpakketten.
iedereen heeft er langzamerhand last van ike.

postbedrijven, kranten bezorgers. pakjesbezorgers.. het gaat natuurlijk niet gebeuren maar een massaal
terugsturen van die dikke pakketten dat zou een goed signaal zijn.

in werkelijkheid.. de bezorger zal worden vervangen door een volgend slachtoffer?.
ik zou er niet aan beginnen om pakketten eigenhandig los te scheuren..
Not done, omslachtig en zeer arbeidsintensief...
Nee, zou het zelf ook niet doen... maar ik snap de reactie wel.
Terugsturen zou zeker een signaaltje af geven.. hopelijk!
Vandaag lagen de folders ook hier voor het eerst voor de deuren! (Ook nog eens op de verkeerde dag bezorgd).
Heb erg met de reclamefolders verspreiders te doen.. wat zijn ze allemachtig dik geworden!

Re: Ergenissen

83
Bladeren niet vegen op trapjes......je hebt hier van die kakkerds die het vertikken hun trapjes te vegen bij hun villawater lego blokken huizen. Je moet per lego blok trapje op en af en wel met meer dan 15 treden.
De kwasten vertikken het een bus aan de straat te plaatsen. En het zijn pakweg iets van 60 van deze legodozen, ga maar na.

Re: Ergenissen

84
elisa schreef:Bladeren niet vegen op trapjes......je hebt hier van die kakkerds die het vertikken hun trapjes te vegen bij hun villawater lego blokken huizen. Je moet per lego blok trapje op en af en wel met meer dan 15 treden.
De kwasten vertikken het een bus aan de straat te plaatsen. En het zijn pakweg iets van 60 van deze legodozen, ga maar na.
Hoe zit het dan met de afstand die is toegestaan? Heb ook een straatje met riante woningen enorme opritten en de brievenbus in de deur. Ik fiets meestal tot aan de deur (als er geen auto's staan). Dit wordt gelukkig ook getolereerd .. en anders moeten ze maar 1 bij de weg zetten.

Re: Ergenissen

85
JAHOOR! Waar men mij al voor waarschuwde bij het topic "laat je postfiets zien" is nou dan inderdaad gebeurd.

Ik zet mijn nog redelijk volle postfiets in het fietsenrek bij het zorgcentrum. Ga naar binnen om de post aan de receptioniste achter de balie te geven. Keer terug naar mijn fiets en wat zie ik tot mij grote schrik? Fiets om gedonderd! Behalve dan het voorwiel. Die stond nog in het rek. Enorme slag in het voorwiel! Met moeite fiets weer omhoog gekregen en daardoor werd de slag iets minder. Heb de rest van de wijk lopend gedaan met een piepende fiets aan de hand. Het leek wel een oud rochelend vrouwtje!

Nadat ik klaar was ben ik naar Halfords gegaan omdat ik toch daar naartoe moest voor de gratis onderhoud na 6 weken na aankoop van mijn nieuwe fiets. Haha

Natuurlijk krijgen ze de slag er niet helemaal uit. Maarja eigen schuld he? Had ik maar moeten luisteren...

Re: Ergenissen

86
@slagvaardige,

Dat is echt rot en dat gebeurt altijd als je fiets net nieuw is.
Ook ik heb een kleine slag in het voorwiel, die heb ik te danken aan een slechte schuine oprit.
Dacht er schuin op te kunnen fietsen maar de goot was toch iets te diep en dan knal.
:o

Re: Ergenissen

90
He wat zonde meis! Zet nooit je fiets in een rek, in mijn studenten tijd dit al snel afgeleerd vanwege wat jij nu had.. He wat rot voor je !!

En wat ik zei over die kakkerds en gladden trapjes, Post nl doet er ook niks mee, zoveel klacht en en bezorgers al daar geweest. Met valpartijen uiteraard.

We zijn van plan om de post in hun gazen hekwerken te gaan plaatsen soort actie wordt dat.
cron