Re: Op één adres meerdere brievenbussen

12
Nee, kennelijk zijn er mensen die alle tijd ervoor willen uitrekken en die services willen verlenen. En misschien 20 uur willen werken en er 15 voor betaald krijgen. Dat kan en mag. Je bezorgd op adres niet op naam is een belangrijke prioriteit bij de postaanbieders. Ga ik straks 10 brievenbussen plaatsen op mijn één adres. Daarom moet je bij de gemeente elke adres laten registreren. Die regel is er niet voor niets. Hier heb je ook een adres nummer 21 en daarin zijn heel veel bedrijven gevestigd. Vervolgens is nummer 21 opgeheven en opgeslitst in 21-01 en dan 21-02 tot en met 21-10. De vergoedingen verlopen per adres bij de postaanbieder. Als mensen dan eigenhandig dit gaan doen lopen de vergoedingen in de war. Een postbode kreeg 17 euro bruto toch in het uur? Dat is nu gehalveerd en dan gaan postaanbieders ook nog eens bekibbelen op de gewerkte uren? Voor een dubbeltje op de eerste rang willen gaan zitten?

Re: Op één adres meerdere brievenbussen

13
Voor jou moeten alle regeltjes preciea tot op de letter nageleefd worden. Terwijl bovengenoemde voorbeelden gewoon mogen en gewoon de regel zijn, soms nog vanuit het verleden.

Jij drijft het tot in den zotte door VZO. Niet persoonlijk bedoeld overigens. Maar soms moet je gewoon loslaten. Over die paar brievenbussen doe je geen uren.

Bij Postnl krijg ik de tijd die ik erover doe gewoon uitbetaald en voor Postservice krijg ik voor elke envelop. Dus het maakt helemaal niet uit.

Dit zijn maar kleinigheden en die maken het werk juist leuk. Het leven en het bezorgen is niet zwart/wit. Dus probeer het een beetje los te laten ook al klopt iets in jouw ogen niet helemaal. Anders wordt het een obsessie.

Re: Op één adres meerdere brievenbussen

14
Dus slagvaardige: U bezorgd bij een verzorgingstehuis waarbij één adres aanwezig is ook de post bij de mensen op de kamers? Sommige depots betalen inderdaad de gewerkte uren uit maar lang niet allemaal meer. Dus dan moet je inkorten op de services.

Bij de post is het zo dat ze alles ook nauwkeurig uitrekenen voor het herladen van de post enzovoorts. Daar zijn ze ook precies in slagvaardige. Dus dat ik het tot in den zotte drijf, dat doet PostNL ook zij knijpen alles dicht tot het zotte toe. Door bijvoorbeeld 5 minuten extra te rekenen om reclamefolders er bij te doen.

Voor diegene die meerdere brievenbussen op één adres uitvoeren: Zetten zij er wel allemaal huisnummers bij?

Re: Op één adres meerdere brievenbussen

15
Het gaat niet om een verzorgingshuis. Daar geef je de post aan de balie af. Het gaat om bedrijven en woningen met meer dan een brievenbus. Af en toe service verlenen hoort erbij @Verzenden. Dat hoort bij je werk.

En nu ophouden met drammen. Je hebt geen gelijk en je krijgt geen gelijk! Haal die plaat voor je hoofd weg! :evil:

Zo. Nu ga ik lekker aan het werk. De zon schijnt. Het is heerlijk buiten. Leuke collega's, leuke wijk met lekker veel adressen en ja ook adressen met meer brievenbussen. :mrgreen: Onder andere een kerk met wel vier brievenbussen! Wat boeit dat!

Toedeloe. tot later! :mrgreen:

Re: Op één adres meerdere brievenbussen

18
Je hebt hwlemaal gelijk @Jandegraaf. Maar soms post hij wel degelijk interessante dingen en hij bedoelt het goed.

Ik vraag mij wel af of het bezorgwerk hem goed doet. Maar goed, daar kan ik niet over oordelen.

@Carla41, ben net klaar. Het wordt nu wel lekker drukker. Vandaag de Kampioen erbij. En zelfs al een kerstkaart bezorgt.

Ik heb een paar straten ingevallen voor een zieke bezorger. We hebben zijn wijk onderling verdeeld. Met zijn zessen hebben we hem gelopen. Krijgen er 20 minuten extra bij. Mooi meegenomen.

Oeps weer off topic.

Re: Op één adres meerdere brievenbussen

19
verzendenenontvangen schreef:Op sommige adressen bevinden zich meerdere brievenbussen terwijl er maar één adres is. Bijvoorbeeld op numm er 79 zitten er twee bedrijven. Officieel dien je op adres te bezorgen en niet op naam. Het is volgens mij ook niet toegestaan dat je voor een adres meerdere bedrijven gaat opvoeren?
onduidelijk voor de bezorger. zo heb ik hier een adres, .....kstraat 107-109. Daar zitten drie bedrijven. Ze hebben elk een aparte brievenbus met daarop de naam van het bedrijf. ?Soms komt er post met in de adressering alleen maar t.a.v dhr of mevr.....zonder de bedrijfsnaam. tja die stuur ik dan gewoon retour.

dus vzo, onduidelijk waar je moet bezorgen, onduidelijk adressering: retour afzender. over en uit.
cron