post op straat...

1
Sjee... op mijn eerste Postservice-loze dag vind ik (tijdens mijn PostNL-ronde) een hele bundel Sandd-post op straat! Maar even de coördinator gebeld, die denkt dat het een ongelukje geweest moet zijn (goede bezorgster die mijn wijk tijdelijk overneemt). Het kan er ook niet lang gelegen hebben, de post was niet drijfnat.
Dus vervangster, als je meeleest ;-) : de post is bezorgd hoor.
Maar dat blijf ik niet doen! :-) (liggen er vrijdag drie bundels)

Re: post op straat...

5
slagvaardige schreef:Haar als je haar ziet, de volgende keer maar even aanspreken.
en een bundel van de andere post meegeven ;)

Ben nog niet gemist trouwens (snif), als tweelingzus, maar de mensen zullen nog niet doorhebben dat het blijvend is. Vanmorgen vond ik het wel even heeeel lekker de regen op de ruiten te laten kletteren en er (nog) niet uit te hoeven. Aan de brievenbussen te zien zaten er weer een hoop pakjes van PCL bij? Deze maar even IN de bus gedaan, want veel bussen kunnen gewoon open. Posthart of niet, loslaten is nooit mijn sterkste vak geweest :)

Re: post op straat...

6
Ach, als ik post op straat vind kijk welk bedrijf de post had moeten bezorgen en waar de post heen moet en kijk ik of mijn concullega of collega soms nog in de buurt is. Loopt ze verderop dan fiets ik naar haar toe en geef haar de stapel. Zie ik haar niet dan stop ik de post in mijn tas (aan de zijkant en overhandig die later eventueel als ik haar zie of bij haar thuis. Is dat ook niet mogelijk dan bezorg ik de post zelf maar. Stop die tussen mijn post op volgorde. Als de ontvangers de post maar vandaag krijgen heb ik dan een goede daad verricht.

Re: post op straat...

8
Ik wilde wel eerst even polsen of het opzet zou kunnen zijn, bv iemand die het op zijn eerste werkdag niet meer zag zitten. Het was trouwens niet mijn bedoeling de bezorger `erbij te lappen`, niet als het een ongelukje was (begreep de coördinator ook wel). Bij een dumper heb ik daar geen enkele moeite mee. Die had ik ook niet geholpen.
cron