Re: Rechtspraak: Huisnummer moet toevoeging

31
Ik weet ook dat ik post zonder toevoeging retour moet sturen bij sandd. Het enkele huisnummer bestaat niet. Maar probeer de post toch meestal wel te bezorgen.
1 stuk lukt me nog steeds niet. Dat is bedrijfspost wat bij iemand thuis komt, ik kan dat dus niet herleiden aan de andere post. Dat gaat dus wel retour.

Een collega hier in het dorp stuurt echt alles terug waar het ook maar even niet klopt. Onder het mom anders leren ze het nooit en een invaller weet het toch ook niet.

Re: Rechtspraak: Huisnummer moet toevoeging

32
@ Berber: Dat krijg je dan wel dat een vaste postbode de post goed bezorgd en de vervangende postbode het niet weet dus retour stuurt. De geadresseerde kan dan gaan klagen dat de één het wel bezorgd en de andere niet. Om dit soort discussies te voorkomen kan het beter retour gestuurd worden zodat de afzender het adres kan aanpassen. Maar daar zit juist het probleem vaak veranderd de afzender het adres niet.

Re: Rechtspraak: Huisnummer moet toevoeging

33
@Berber

Top Berber! Jij bent een postbezorger naar mijn hart :D Je probeert meestal de post te bezorgen.
maar als 1 stuk steeds niet lukt , stuur je het retour (Y)

Dat een geadresseerde zou gaan omdat hij een poststuk
niet ontvangen heeft, waarvan hij niet weet dat het in de kratten zat.. 1 op de honderdduizend :roll:

Re: Rechtspraak: Huisnummer moet toevoeging

34
Vandaag een poststuk met verkeerd huisnummer, gericht aan wat mij bekend voorkwam als medewerker van het crematorium. Dat soort dingen weet natuurlijk niemand, alleen ik ;)
Het was de tweede keer al, dat deze afzender een verkeerd nummer gebruikte. Vorige keer heb ik het op de envelop aangegeven. Dus nu maar even naar binnen (beter een retourtje dan enkele reis denk ik dan) om erop te wijzen. Want met een andere bezorger gaat dit nooit op de goede plek terecht komen.

De baliemevrouw ging meteen bellen, kijk dan wordt het ook meteen opgelost. Met retour sturen heb ik die ervaring niet, dan blijven ze het gewoon verkeerd doen.
cron