Re: Klachtenoplossing.nl

2
Tsja....overal is wel wat over te zeggen. ik zorg er zelf voor dat in de wijken waar ik bezorg alles goed en op tijd verloopt, zodat ik er niet op aangesproken kan worden. :)
Als de klachten die er gespuit worden, maar niet alleen maar in behandeling zijn, maar ook afgehandeld worden, tot tevredenheid van de ontvanger.

Re: Klachtenoplossing.nl

3
Ik heb daar eens eventjes doorheen gebladderd, maar ik moet zeggen dat ik ook wel veel extremen tegenkom, hoor....
Die mensen die bv. in een keer de post van maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaandane bezorgd krijgen; dan weet je al dat daar
een bezorger verzuimd heeft te bezorgen en wel het geld wou opstrijken. En over post in de tuin neergooien, en meer van dat soort
dingen. Tuurlijk kan er altijd wat fout gaan; bv. de plasticjes die bij regen wat aan elkaar plakken, tja, dan kan er wel eens
per ongeluk post bij de buren terechtkomen. Maar dit gebeurt dan niet stelselmatig als het goed is.
Bezorgen op zondag (wat ik daar ook een paar keer tegenkwam) is natuurlijk ook niet slim...

Re: Klachtenoplossing.nl

5
@ elisa, ach overal is wel wat. post brengen is ook mensenwerk hoor.
en je hoort altijd als het niet goed gaat. bij elk bedrijf zal we wel is iemand lopen die de kantjes er af loopt...
so what.
het merendeel vind het postlopen gewoon leuk, ja toch anne?
en als je iets leuk vind om te doen, dan doe je je best het goed te doen. ik wel ;)
cron