Fietsen op de stoep

1
Vandaag werd ik aangesproken omdat ik op de stoef fietste. Die man gooide een sigaret dat mijn kant uitging. Ik zei eerst niets. Maar hij begon me uit te schelden voor dombo. Ik zei tegen hem dat hij maar moest gaan solliciteren bij de politie. Achteraf had ik dat beter niet kunnen zeggen maar soms floep je er dingen uit. Verderop in de straat stond een auto gewoon op de stoep. Ik kreeg het idee dat hij gewoon aan het ruzie zoeken was.

Re: Fietsen op de stoep

2
Waarom fietste je op de stoep?
Heb je meneer aangesproken op zijn straatvervuilen?
Wat voor gevoel ging er door je heen toen hij je dombo noemde?
Waarom dacht je precies dat een baan bij de politie geschikt zou zijn?
Wat voor auto was het die op de stoep stond?
Waarom dacht je dat meneer ruzie zocht?

Re: Fietsen op de stoep

3
Waarom fietste je op de stoep? Omdat ik maar een paar adressen in die straat hoefde te bezorgen. Ik kan het ook lopend doen maar dan haal je je looptijd niet. Of ik moet eerst van de stoep af.
Heb je meneer aangesproken op zijn straatvervuilen?
Nee.... Want zo snel reageer ik dan weer niet.
Wat voor gevoel ging er door je heen toen hij je dombo noemde? Ik zei in eerste instantie niets. En dat hij dat zo zegt, dan zegt dat meer over hem.
Waarom dacht je precies dat een baan bij de politie geschikt zou zijn? Omdat hij me wijst op de regels dit terwijl hij me al zag aankomen.
Wat voor auto was het die op de stoep stond? Van een bewoner....
Waarom dacht je dat meneer ruzie zocht? De manier hoe hij reageert en kon het wel zien aan zijn houding. Het was ook niet zo handig hij stond grotendeels midden op de stoep om achter hem langs te gaan. Dus dat was mijn fout.
cron