Re: diefstal door postbezorger?

12
Marius schreef:Mogen ze ook wel bij het bezorgen erbij geven.
Want ik was weer te laat vandaag, en was al donker! :?
Is vrij moeilijk lezen soms...

Komt doordat ik vannacht geen zin had om te sorteren.

maar de kogel is door de kerk... ik ga er 1 afstoten...
Dat lijkt me een verstandig besluit Marius. Als je in deze tijd van het jaar in het donker loopt te bezorgen of 's nachts aan het sorteren bent dan gaat er iets niet goed. Zou er een riante vergoeding tegenover staan dan is er nog wat voor te zeggen maar dat is niet het geval.

Re: diefstal door postbezorger?

13
Het valt mij op dat die "Willemijn" helemaal niet meer gereageerd heeft. Gaat ze ook niet meer doen ook denk ik. Ze leest de reacties waarschijnlijk niet eens. Sommige mensen zijn zo kort door de bocht en staan zo gauw met hun oordeel klaar, kijken op postbezorgers neer en moeten daarom iets te mekkeren hebben, maar zitten zelf de hele dag thuis achter de geraniums. :lol:

p.s. Marius, ja ik zou een wijk afstoten. Veel verschil in loon zal er niet zijn. Je houdt wel veel meer tijd over. (Y)

Re: diefstal door postbezorger?

16
e-mail is al weg... bellen kan toch niet, want het is weekend.
Ik heb gezegd welke wijk ik wil weg doen, namelijk die wijk die ik gesamenlijk met de VSP heb. Het lijkt wel mooi, dat ik 2 bedrijven kan combineren... maar in de praktijk kost het alleen maar veel meer tijd om te sorteren.
Heb wel gezegd dat ik het nog wel wil blijven doen, totdat ze een bezorger hebben, zodat ze niet meteen met hun handen in het haar zitten.

Trouwens.. over kort door de bocht gesproken... (even off-topic hoor)
zo ken ik nog iemand.
Ik haalde eergisteren ergens een 2e handse Wii op. Doe ik wel vaker.. koop ze op, bouw ze om, doe er wat spellen bij en weer verkopen.... Laten we het er op houden dat het beter verdient als Sandd ;-)
Enfin.. ben weer thuis.. belt die knakker op.. of het misschien het geval is dat zijn bank calculator in mijn doos zit?
Eh.. geen idee.. zal even kijken... ik heel die doos leeggeschud... Nope! Geen calculator!

enfin.. 10 minuten later een SMS van diezelfde pipo...
Ik ga om 0:00 in mijn brievenbus kijken, en als er niets in ligt, dan zit ik morgen op het politiebureau om je naam, ip-adres en telefoonnummer van je door te geven!

zo dan.. da's intressant ;)
Over kort door de bocht gesproken..

ik heb er maar niet meer op gereageerd.... pfff... wat denk die wel... woont in Vlaardingen.. dan zit HEEEEEEL ver van mijn wijk vandaan! Waarom zou ik dan iets in zijn brievenbus stoppen? :roll:
En om middernacht bezorgen heb ik 1 keer gedaan.. maar dan vonden ze niet zo leuk :lol:

Re: diefstal door postbezorger?

20
postbode21 schreef:@willemijn

voorop staat dat ik hoop dat je snel je bakfiets terugkrijgt.!!!
Kijk op Marktplaats of hij niet wordt aangeboden!

maar wat een suggestieve opmerking van je..
een Sandd bestelbusje stond daar zonder duidelijk doel?
mischien lunchpauze chauffeur? mischien was hij/zij zijn route aan het doornemen?

ja hoor, zoals bekend zijn er tientallen chauffeurs die in een bestelbusje rijden en
hun inkomen vullen door bakfietsen te jatten...
Met een bakfiets post bezorgen, er zullen er niet velen zijn die dat doen Willemijn.
doe jij dat ook dan in het dagelijkse leven, je salaris aanvullen?

en je bent echt niet goed ingelicht want Sandd doet NIET aan pakketbezorging.

Sandd doet misschien niet aan pakketbezorging, maar bezorgen de post wel naar de postbezorgers :roll: ,
normaal stoppen ze meteen bij de voordeur om ze snel mogelijk te lossen , en lege bakken op te halen.

Dus er er rijden wel busjes, ook bij hun moet te achterhalen zijn wie in die wijk die dag de postbakken moest afleveren!!! (Y)
cron