Re: Blunders

51
Ik heb trouwens geen extra vergoeding gehad hoor? Vorige keer, met die catalogussen van 999 gram. Want ze waren namelijk gewoon onder de kilo...

En wat dan nog als de bezorger een hogere vergoeding krijg? Gaan ze dan eigenhandig de brievenbus groter zagen?

Re: Blunders

52
Nee nee niks bij de buren afgeven je neemt het gewoon weer mee, punt. Als je vaste wijken loopt heb je wel enig idee waar de post ingaat haha!
Idd sandd zal zeker na gaan denken hoe en wat!

Re: Blunders

53
Maar wat moet Sandd aan die brievenbussen doen dan?

Hooguit zou je kunnen zeggen dat het de verantwoordelijkheid van die mensen zelf is. Als ze briefpakjes willen ontvangen, moeten ze er voor zorgen dat ze die kunnen ontvangen.
Maar zelf zou ik als klant wel verwachten dat ze minimaal een keer aanbellen.
En DAAR zou ik wel een extra vergoeding voor willen hebben ja.. want idd, we zijn geen pakketdienst.
Bij TNT betaal je voor zo'n kilopak al zo snel 6 postzegels van 44 cent.

Re: Blunders

54
De straten in mijn wijk eindigen allemaal op 'waard'
Dus hier ook een paar keer de hele straten verkeerd bezorgd en dat merk ik dan pas op het eind van de straat.
Laat dan maar, en snel met rode hoofd weggefietst.
ex Sandd Postbezorgster

Re: Blunders

55
lolgirl schreef:De straten in mijn wijk eindigen allemaal op 'waard'
Dus hier ook een paar keer de hele straten verkeerd bezorgd en dat merk ik dan pas op het eind van de straat.
Laat dan maar, en snel met rode hoofd weggefietst.
dat is gewoon beter kijken op het straatbordjes en als je het dan nog niet zeker weet af en toe kijken of er naamplaatjes hangen! dan weet je meestal wel genoeg. :roll:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: Blunders

56
@lolgirl

hele straten...
nou op zijn minst de laatste straat als je het dan in de gaten hebt ,
bij al die huizen aanbellen en je post ophalen en alsnog goed bezorgen.

je weet dan toch nog wel , welke nummers... de laatste... 5 -10 je hebt gehad? ;)
wel handig dat je je plaatsnaam erbij zet...
weten de bewoners ook waarom de post fout bezorgd wordt.
Laatst gewijzigd door wis-User02 op 07 dec 2011, 08:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Re: Blunders

57
OOO dat heb ik ook wel s gehad, mijn eerste bezorging voor SMN , ik deed de hele straat in een andere straat, zag dat pas toen ik bijna klaar was, oliedom voelde ik me. Het was ook schemerig toen dat werkte goed mee bleek!

Re: Blunders

58
Ik heb dat ook wel eens gehad. Ik moest voor TNT een onbekende wijk invallen. De bewoners kwamen gelukkig naar buiten. Allemaal! hahahaha. Kon het gelukkig dus snel rechtzetten. Maar ik schaamde mij wel! Daarna nooit meer gebeurd.
cron