Re: Het regent hier elastieken

41
voor op de fiets in mijn laadbakje, daar steek ik mijn elastieken in. Ben ik klaar met de post brengen dan gaan ze allemaal gewoon weer terug in de zak. Ook ik zal heus er weleens een of twee verliezen onderweg, maar als ik elastieken tegenkom onderweg dan raap ik ze ook gewoon op of ze nou van mezelf zijn of van een ander.

Re: Het regent hier elastieken

44
postgirl schreef:
Ik heb het bij mijn depothouder gemeld en gevraagd wat te doen.

Zij antwoordde dat ik een klacht kan indienen bij verschillende postbedrijven (o.a. PostNL en Netwerk VSP etc)
mis ik iets ?
Dit is haar/zijn werk om een klacht te behandelen.

Re: Het regent hier elastieken

46
postgirl schreef:Ja ze kan alleen iets doen als ik vermoed dat een Sandd collega de elastieken laat regenen. Maar ik ben dé Sandd collega die daar bezorgt, dus kan mijn depothouder er verder niets aan doen..
Zij moet dit oppakken en doorgeven aan de andere postbedrijven...klachtenlijn??
Jij bent alleen aangenomen om de post te bezorgen en om dit soort calamiteiten te melden....voor de verdere afhandeling is zij aangenomen!

Ik vind het persoonlijk erg aso om de stieken zomaar op straat te gooien...we moeten met z'n allen de straat schoon zien te houden...beter voor het milieu en het getuigd van opvoeding.

Re: Het regent hier elastieken

48
postbode21 schreef:als ik de bezorger het zie doen, zeg ik er gewoon wat van.
en net als bij folderbezorgers.. als het structureel blijft.. gewoon aan werkgever wijkgegevens doorgeven.
tot zo lang, hang ik de elastieken aan mijn eigen stuur. ;)
Dat doe ik ook :lol:
ex Sandd Postbezorgster
cron