Re: Hoe controleert men de bezorging ?

11
Slagvaardige pas op dit systeem is aangepast laatst. Er is niet meer sprake van 5 enveloppen. De ene keer zit er maar 1 tussen de andere keer 3 of 5. Hogerop weten ze wel hoeveel er tussen zit. Maar ik heb me laatst dus suf gevloekt. Was dus aan de beurt, en maar 2 enveloppen. Hele weekend zitten piekeren hoe kan dat nou, ik kan er geen 3 gemist hebben. Zaten er maar 2 in.

Re: Hoe controleert men de bezorging ?

13
slagvaardige schreef:@Har, bij Postservice heb je die procentjes nog wel. Wij krijgen op de bezorgbon te zien wat je score is, van de afgelopen maand en van de laatste drie maanden. Als er geen meting is geweest, dan staat dat er ook op.
aha! dus ze werken er nog wel mee :D, jammer dat ze het dan bij ons van die bezorgbon hebben afgehaald :(
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: Hoe controleert men de bezorging ?

14
Ja, het is handig om te kunnen zien. Je ziet dan ook meteen wanneer je gecontroleerd bent en hoe vaak je gecontroleerd wordt. (best vaak)

Die goof waar ik de wijk van overgenomen had, had een percentage van maar liefst.. schrik niet... 25% !!
(niet een keer, maar meerdere keren)

Ik heb tot nu toe steeds 100% gescoord. En ik zal heus wel eens een foutje gemaakt hebben. Of iemand wordt gebeld die het poststuk wel ontvangen heeft, maar de partner heeft het weggekiepert. De gebelde of de beller heeft het dus niet gezien.

Maar 25% is wel erg weinig. Logisch dat ze zo'n gast wieberen.

Mocht er een lagere score komen ooit in de toekomst (hopelijk niet haha) dan zou ik wel willen weten waar het fout is gegaan. Want dat zie je niet. Of wordt je gebeld als je een lagere score hebt dan 100%? Ik ben tot nu toe (afkloppen) nog niet gebeld met een klacht. Niet door Sandd, niet door Postservice tot nu toe. (houden zo)

Re: Hoe controleert men de bezorging ?

17
Jette schreef:Ik werk nu bijna 2 jaar bij PostNL en heb die contrôlekaarten nog niet aangetroffen bij mijn post.
Ik weet van het bestaan af en let er ook op, maar tot op heden nog niets gezien.
Vreemd...of niet?
Ik nu pas een week of 6,
bij ons hangt er een lijst met scores op postcode (of is dat iets anders?)

Re: Hoe controleert men de bezorging ?

20
Jette schreef:Men zal wel op een andere manier bij ons controleren.
Ga eens even informeren.....

Kan me niet voorstellen, dat er bij ons niet gecontroleerd wordt.
Denk dat ze steekproefgewijst gaan bellen. neem aan met een belangerijke klant dat ze dan bepaalde mensen die die poststuk ontvangen gaan bellen om te kijken of ze het poststuk ubterout wel binnen hebben gehad.
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!
cron