Re: 10 meter-regel

21
@elisa

jammer je laatste reactie...
je nuanceerde je verhaal al meer door uiteindelijk te stellen dat het in een uizonderlijke situatie,
waar de bewoonster het niet erg vond... dat je 1 x in de week post bezorgde..

mijn toon dat ik het geen stijl vind elisa,,, dat mag je best niet aardig vinden.
ik sta achter de strekking maar ik had het zeker wat vriendelijker kunnen zeggen.

we kunnen wat mij betreft nog steeds naast elkaar wonen hoor... het zou je meevallen. ;)

Re: 10 meter-regel

22
Nu inderdaad ik zou je zo uitnodigen voor een bakkie PB 21, ook ik kan wel tegen een stootje!

En idd sta ik ook achter mijn stelling maar dat is puur door ervaringen ontstaan met der tijd.
Dienstverlend als we zijn, er zijn uiteraard grenzen daarin.

Re: 10 meter-regel

25
We gaan helaas off-topic..
Dus ik begin even weer on-topic..

Ik heb, toen ik was verhuisd, die lelijke groene brievenbus weggehaald.

Al een paar dagen later kreeg ik brief van TNT dat mijn brievenbus in de deur buiten 10 meter was en ze vroegen daarin of ik een brievenbus wilde ophangen binnen 10 meter..

Is dat ook zo bij andere postbedrijven?
ex Sandd Postbezorgster

Re: 10 meter-regel

26
@lolgirl


tja, dat ga je vaker tegenkomen hoor op dit forum.. we zijn goed in off- topics :lol:
om je vraag te beantwoorden... nee dat geldt nog niet voor de andere postbedrijven..
tenminste het brievenbusbesluit wordt niet genoemd in de ovo contracten als dat we ons
daaraan kunnen richten...... het is tot nu ieder voor zich en naar eigen inzicht :lol: ;) .

Re: 10 meter-regel

27
Ik ben juist gek op die groene bussen.....
Veel klanten hebben ze in mijn wijk en wijzelf trouwens ook.
De meesten kunnen niet meer op slot en zo kunnen we ook de buspakjes, die net niet door de standaard gleuf kunnen toch kwijt in die geweldige groene bus.
Schiet lekker op! :lol:

Re: 10 meter-regel

28
Wat betreft dat 'schiet lekker op' heb ik wel een hekel aan die sterk verende kleppen, waarbij je de post echt centimeter voor centimeter erdoor moet duwen. Ik bezorg nl veel met een hand, ivm fiets.

Re: 10 meter-regel

29
Anyone schreef:Wat betreft dat 'schiet lekker op' heb ik wel een hekel aan die sterk verende kleppen, waarbij je de post echt centimeter voor centimeter erdoor moet duwen. Ik bezorg nl veel met een hand, ivm fiets.
Geen last van!

Re: 10 meter-regel

30
Hier heb ik toch een vraagje.
De brievenbus moet aan standaard formaten voldoen toch?
Die klep er opschroeven is 1, maar hoort de bewoner dan ook niet het gat in de deur aan te passen ?
Ik ben nog een beginner en heb behoorlijk lopen stoeien dat ik er geen pakketje naar binnen kreeg en dan mn die van bol.com.
cron