Re: Post laat aangeleverd

2
Tja en dan moet je de hele avond nog sorteren...daag quallitytime met het gezin.
Daarom wil ik dus niet sorteren...overdag werken is prima, maar 's avonds staat het gezin op de eerste plaats!
Lekker bijkomen van een dag hard werken.
Laat mij maar lekker bezorgen.

Re: Post laat aangeleverd

3
Ojee, @Elisa! Ja, er komt veel post vandaag. Ik had 2 tot 3x zoveel als normaal. Zelfs mijn kleine wijk heeft nu de post gesorteerd klaar staat, al 5 kratten helemaal tot de nok toe gevuld. Maar ik had de post al om half 3. Meteen begonnen met sorteren. Ik ben wel nu net pas klaar met sorteren. Heb een half uurtje gegeten tussendoor, maar ben dus met die 2 wijken zo'n 4 1/2 uur bezig geweest. Poeh. Puff!

Als jij de post nu nog niet hebt is dat geen goede zaak. Je hebt notabene 3 wijken. Dat wordt morgen sorteren. En dan maar een dag of wat later wegbrengen hoor. Zou dat eventueel niet in overleg kunnen gebeuren? Je hebt twee handen en nog een gezin ook.

Gelukkig is de prognose voor volgende week een stuk minder. En veel minder nog voor de 23ste en de 27ste.

Re: Post laat aangeleverd

5
ken je dat niet zien op de postplanning op internet hoever die al is? als ik nu kijkt op de postplanning bij het gene waar ik onder werkt dus (reli group aka sandd) zie ik zo dat 3 verschillende ritten vertraging hebben. :?
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: Post laat aangeleverd

6
@slagvaardige

nou weinig... 27 dec... de dag na kerst staat er nu al 115 kg.. nog meer reisgidsen naar verre oorden ;)

@elisa

helemaal stoppen elisa :roll:
flink mopperen bij het depot... en lever eerst je minste wijk in..
dan wordt het mischien weer leuker om te doen ;)

Re: Post laat aangeleverd

7
Bij mij was de post mooi op tijd. Toen ik tegen half 5 thuiskwam (na een bezoek aan mijn moeder) stond de post al bij de achterdeur naast de stapels folders van VSP. Maar liefst 8 kratjes vol. Net als jullie heb ik ook wel even over het sorteren gedaan. Was pas na 21.00 uur klaar. Toen de tas van VSP van de trolley en die van Sandd erop. Daarna gingen de stapels van de eerste wijk al in de tas. Kan ik morgen meteen gaan lopen. Wel 641 stuks voor 2 wijken. Er zijn vast collega's die morgen veel meer post hebben. Nou. Werk ze.

Re: Post laat aangeleverd

9
Oh man! Ik droomde vannacht dat ik zowel van Sandd als van VSP tientallen kratten kreeg. Ik dacht in mijn droom "ach, dat kan ik wel even combineren" Bleek allemaal HAH te zijn voor een wijk ergens 20 kilometer verderop. In een plaats die ik helemaal niet ken. En dan kwam de post er ook nog bij. Ik zag tientallen blauwe kratten langskomen en die werden ergens in een loods of zo neergezet. Ik mocht het uitzoeken. En toen kreeg ik ook nog van die zwarte kratten van weer een andere chauffeur, ja die van Sandd, en die wilde hij weer na 1 uur vanmiddag ophalen. Dus ik moest zorgen dat alles weg was voor die tijd. Ik zat wel even te kijken in mijn droom, van ja.. hoe zal ik dit nu weer aanpakken. Valt me mee dat ik niet ook nog in mijn slaap een wijkje van Postnl erbij nam. :lol:

In het echt komt de Sandd chauffeur inderdaad na 1 uur de kratten weer ophalen. Ik ben dan vast nog niet klaar, maar ik hoefde niet thuis te zijn deze keer. Zolang ik de boel maar op de gebruikelijke plaats zet. Ik heb overigens alleen nog maar Sanddpost hoor. Geen VSP post meer om rond te brengen. Was ook maar een droom.

Oh, oh, die nachtmerrie! Normaal zijn mijn dromen over de post lekker relaxed. Als ik over post droom tenminste. :lol:

Ik ga gauw aan de slag. Werk ze vandaag!!

Re: Post laat aangeleverd

10
:ugeek: Volgens mij is dan een hind dat je te veel werkt? :lol: zo droom zou ik nou nooit willen hebben haha, ik droom meestal dat de belastingpapiertjes er weer zijn en dan mensen die voor me neus doormidden schuren en weer mee terug geven :lol:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!
cron