Brievenbus in verband met 10 meter...

1
Een adres heeft net een meter te veel en is verplicht om een brievenbus te moeten hebben. Stond een leuke tekst op:

Het scheelt maar een meter, in de brievenbus valt het beter! Vond dat een goede argument om het in de brievenbus van de deur te doen! En ik kom met de fiets aanrijden dan maakt het weinig uit? Volgens de Postwet moet je eigenlijk wanneer je een buiten brievenbus benodigd bent, zo dicht mogelijk het bij de weg trouwens te plaatsen...

Re: Brievenbus in verband met 10 meter...

3
Er is nog een postbedrijf dat wettelijk gebonden is om WEL op de bezorg kwaliteit te letten. En dan is het geen lolletje om in de betere wijken met de mega gazons post te bezorgen. Voordeur op 30 meter van de weg. Waar hangen ze de buitenbus? JUIST! Pal NAAST de voordeur! Goed bezig makker!

Re: Brievenbus in verband met 10 meter...

6
Dan werk je in je eigen tijd? Post NL geeft al niet veel tijd voor het bezorgen van een wijk? Ik zie dat er in mijn wijk huizen zijn, waarbij iedereen een buiten brievenbus heeft. Maar sommige niet die laten post lekker in huis bezorgen.

Kan een medewerker van PostNL de afstand ook controleren en doorgeven? Hoe werkt eigenlijk dit controle systeem? Stappenteller of zo iets?

Re: Brievenbus in verband met 10 meter...

7
als je nou eens gewoon bij ons komt werken? je weet al meer van de organisatie en processen dan de meeste van onze managers. Grimbeerdt en kornuiten gaan binnenkort een postale recherche man in jou zien die zich hier als schaap in wolfskleren ophoudt om de oproerkraaiers eruit te filteren.

Re: Brievenbus in verband met 10 meter...

8
@ verzendenontvangen

Even een opmerking met betrekking tot het lukraak openen van "nieuwe topics".

Het is handig om eerst eens het forum door te spitten om te kijken of het topic dat jij wilt openen al dan niet bestaat!
Het openen van dubbele topics heeft geen zin en het forum wordt op deze manier totaal vervuild!

Bovenstaande topic bestaat al!

Re: Brievenbus in verband met 10 meter...

9
@verzendenontvangen

als het een villawijk is ,zullen je voorgangers toch ook wel aan de bel hebben getrokken.
en heeft de teamcoach de bezorgtijd verhoogd.
anders houdt hij/zij niemand over om de wijk te lopen.

als het om 1 woning gaat. 10 of 11 meter... zie ik het probleem niet.
en bji 30 meter ... of meer, fiets je gewoon naar de woning toe.
cron