Re: Brievenbus in verband met 10 meter...

11
Die 10 meter moet dan wel een verhard pad zijn, anders deel ik hem bij de autowijk in. Ik ga niet op een zandpad rijden met mijn fiets. Dan val ik zo op mijn snufferd.Ze moeten maar gewoon een brievenbus aan de straat zetten anders duurt het wel lang als in een lange straat elke keer 12 meter of meer moet gaan lopen.

Re: Brievenbus in verband met 10 meter...

15
Ik heb afgelopen week in een wijk gelopen met voortuinen van allemaal net op het randje. Aantal mensen hebben inderdaad een buitenbus, maar dan het liefst bij de voordeur of een meter of 1,5 daar vandaan. Dat kost zo vreselijk veel tijd!!!

En als klap op de vuurpijl is er een hele staat met brievenbussen waarop een stikker zit post hier, reclame in de andere brievenbus. Nou.... daar werk ik dus niet aan mee.

Re: Brievenbus in verband met 10 meter...

16
Tobo2011 schreef:
verzendenenontvangen schreef:Ik heb begrepen dat wanneer de brievenbus meer dan 10 meter van de openbare weg zit hier niets meer tegen gedaan wordt.
Graag een bron vermelden. Er is geen enkel officieel PostNL document/nieuwsbrief en wet die dat onderschrijft. 8-)
Het kost hun te veel werk om daar nog achteraan te gaan. Als jij meent dat er volop nog aandacht aan besteed wordt, graag daarvan bron!

Re: Brievenbus in verband met 10 meter...

20
ike schreef:
bucky666 schreef:Ik heb een hele simpele oplossing voor huizen met een brievenbus verder dan 10 meter: Die krijgen van mij hun post slechts één keer per twee weken. :D
Wat doe je met de post die ze niet krijgen?
Ze krijgen gewoon alle post hoor, ik gooi het niet weg.. alleen krijgen ze hun post "ietsje" later. :D
cron