Re: Brievenbus in verband met 10 meter...

31
bucky666 schreef:
slagvaardige schreef:Buiten dat. We (je collega's en concullega's) krijgen ook een slechte naam als dit uitkomt.
Het zal nooit uitkomen. Dat beloof ik, slagvaardige! :D Die bewoners hebben (toevallig) bijna nooit post en als ze een keer een belastingbrief krijgen, dan ben ik wel weer zo aardig om die op tijd te bezorgen. :lol:
Die Erik. :mrgreen:

Re: Brievenbus in verband met 10 meter...

32
bucky666 schreef:Ik heb een hele simpele oplossing voor huizen met een brievenbus verder dan 10 meter: Die krijgen van mij hun post slechts één keer per twee weken. :D
och....en wat zou het jammer zijn als die mensen nou juist op een heel belangerijk poststuk aan het wachten zijn.
bucky666 schreef: Ze krijgen gewoon alle post hoor, ik gooi het niet weg.. alleen krijgen ze hun post "ietsje" later. :D
Zo, jij bent echt een voorbeeldige postbezorger! geef je zelf een schouderklap voor het stomste idee!
Je ken als postbode zo iets niet maken!
bucky666 schreef: Het is gewoon respectloos naar de postbode of postbezorger toe om geen buitenbrievenbus te plaatsen.
Nee, jij verdiend respect op hoe jij met hun post omgaat. Als ik 1 van die bewoners was, dan zou ik allang geklaagt hebben!
bucky666 schreef: Het zal nooit uitkomen. Dat beloof ik. Die bewoners hebben (toevallig) bijna nooit post en als ze een keer een belastingbrief krijgen, dan ben ik wel weer zo aardig om die op tijd te bezorgen. :lol:
Nou, kom je daar op terug als je bijvoorbeeld op je vingers ben getikt? vooral blijven lachen!

zo ik ben uitgereageerd :lol: de mazzels!
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: Brievenbus in verband met 10 meter...

33
@har099
in het verre oostenrijk... altijd lachen met je har!
Geniet nog even van je vakantie , ik kijk weer uit naar al je berichten :lol:

@bucky666
zomertijd bucky , bij gebrek aan veel andere berichten ben je nu de blikvanger..
ik zie je trouwens nog steeds Niet post vasthouden.. slechts 2 x in de week lopen, toch :mrgreen:

Re: Brievenbus in verband met 10 meter...

36
postbode7 schreef:Ik hoop van harte dat Bucky666 bij PostNL werkt en niet bij Sandd. Maar hoe dan ook. Post achterhouden is not done. Bij geen van beide bedrijven. Laten we voor kwaliteit gaan.
Post op het verkeerde adres bezorgen is vele malen erger naar mijn mening. Als ik post bezorg dan kijk ik tenminste eerst goed naar het adres. Helaas zijn veel Sandd bezorgers erg slordig daarin. Dat weet ik, want als weer eens moet invallen voor iemand (dat gebeurt erg vaak), dan komen de bewoners altijd op me af met klachten over verkeerd- of niet bezorgde post. In mijn eigen wijken (die ik al lange tijd loop) krijg ik nooit klachten. Dus ja, ik denk wel dat ik één van de betere bezorgers ben. Dat er af en toe een poststuk wat later komt is echt niet belangrijk. Het gaat om het grotere geheel over een heel jaar bekeken. Die 99% procent goed bezorgde post haal ik echt wel... Maar nu verder over het eigenlijke onderwerp: Brievenbussen die verder staan dan 10 meter. Dat is gewoon asociaal.
cron