Re: Brievenbus in verband met 10 meter...

21
bucky666 schreef:Die krijgen van mij hun post slechts één keer per twee weken.
Ze krijgen gewoon alle post hoor, ik gooi het niet weg.. alleen krijgen ze hun post "ietsje" later. :D
En hoe lang denk je dit vol te houden ?
Jij weet niet of de inhoud belangrijk is, en post achter houden is strafbaar.
Met dit gedrag mag ik jou onder het kopje plaatsen van collega's een oor aan naaien, of je vervalt in een persbericht met "1500+ brieven gevonden bij postbezorger thuis"

Retour afzender "geen brievenbus", melden bij je TC waarom dan speel je in ieder geval op safe. (Y)

Re: Brievenbus in verband met 10 meter...

22
88CE schreef: En hoe lang denk je dit vol te houden ?
Jij weet niet of de inhoud belangrijk is, en post achter houden is strafbaar.
Met dit gedrag mag ik jou onder het kopje plaatsen van collega's een oor aan naaien, of je vervalt in een persbericht met "1500+ brieven gevonden bij postbezorger thuis"
Het is gewoon respectloos naar de postbode of postbezorger toe om geen buitenbrievenbus te plaatsen. En het is heus niet dat ze niet weten dat ze verplicht zijn een buitenbrievenbus te plaatsen, want ik heb er een straat bij waar bijna iedereen (op één na) zo'n ding heeft staan. Ik snap trouwens niet wat je bedoelt met: "collega's een oor aannaaien". :?:

Re: Brievenbus in verband met 10 meter...

23
bucky666 schreef:En het is heus niet dat ze niet weten dat ze verplicht zijn een buitenbrievenbus te plaatsen, want ik heb er een straat bij waar bijna iedereen (op één na) zo'n ding heeft staan.
Dus jij wilt het wiel opnieuw uitvinden.
bucky666 schreef:Het is gewoon respectloos
Is dit antwoord op je vraag dat alle collega's voor jouw wangedrag worden aangekeken ?
Jij gaat bepalen of de post interessant genoeg is voor de geadresseerde ?

Re: Brievenbus in verband met 10 meter...

24
@bucky

volgens mij valt het wel mee met je post opsparen :lol:
en je zal de bewoner er vast al op hebben gewezen dat de brievenbus te ver weg is van de straat:lol:

@88CE
voel me niet aangesproken hoor als een collega bezorger post vasthoud.
maak je niet zo druk.. anders ga je verzendenenontvangen nadoen :P .

jij loopt wel dat extra stukje en ik doe dat ook.
verschillend postbedrijf en toch wint uiteindelijk de kwaliteit. (Y)

Re: Brievenbus in verband met 10 meter...

25
Gaat niet om dat stukkie extra lopen waar ik niet over loop te zeuren.
Als je er geen zin in hebt doe het dan met de regels die er zijn en niet dit soort illegale praktijken, of zoek ander werk zo simpel is het.
Niet de stoere figuur uit hangen van ff de post 2 weken in de tas laten zitten, juist door dit soort onzin word VeO in de war gebracht.

Re: Brievenbus in verband met 10 meter...

29
slagvaardige schreef:Buiten dat. We (je collega's en concullega's) krijgen ook een slechte naam als dit uitkomt.
Het zal nooit uitkomen. Dat beloof ik, slagvaardige! :D Die bewoners hebben (toevallig) bijna nooit post en als ze een keer een belastingbrief krijgen, dan ben ik wel weer zo aardig om die op tijd te bezorgen. :lol:
cron