Re: Brievenbus in verband met 10 meter...

47
Het lukt me niet om een foto te plaatsen, maar door een verbouwing (die nog niet klaar is) zit bij een huis in mijn wijk de brievenbus nu 10 meter boven de grond. De nee-nee sticker er nog op, gelukkig ;-)

Afgelopen tijd waren trouwens ook een paar buitenbussen 'verdwenen', (waardoor ik hoge steile trappen op moest) maar dat zal met vakantie te maken hebben, want de meeste staan weer op hun plek.

Over respect gesproken, op een ander adres moet ik zo'n beetje door de vuilcontainers heen om bij de brievenbus te komen. Eerder stonden de containers zo dicht tegen de klep van de brievenbus dat deze niet goed open kon. Klem gezet door een trailer, dus verplaatsen lukte niet. Briefje in de bus gedaan, of ze zo vriendelijk wilden zijn de brievenbus beter bereikbaar te maken. Pas toen ik de post ging dubbelvouwen of proppen (kon echt niet anders), werd daar op gereageerd. Het is een tijdje goed gegaan, afgezien van vaak een hoop troep waar ik overheen moet. Maar vandaag was alles weer volledig dichtgebouwd. Kon niet eens meer een briefje in de bus doen... pech gehad, mijn maatje was toevallig vol:
geen/volle (onbereikbare) brievenbus.
cron