Re: Risico gebieden: Minder leuke buurten

73
De persoon in kwestie is bekend bij de politie. De politie geeft aan dat ik aangifte kan doen, anders kunnen ze niets doen. Ik laat het hier verder bij en ga bellen met bedrijfsmaatschappelijk werk denk ik over deze kwestie. Ik wil niet deze straat hierop noemen, dan kan iedereen dit inzien dat niet de bedoeling is. Ook de dader kan zoeken op zijn straatnaam en kan dit inzien.

Als jij meent dat het broodje aap verhaal is dan moet je dat maar zo zien als je dat meent! Bedenk wel dat dit een aanname van je zelf is en aannames zijn meestal niet waar.

Trouwens ik vind het beslist niet leuk van je dat je dit zeuren noemt. Ken je het woord empathie? Graag feiten benoemen, je schrijft omdat ik de straat niet wil noemen is het broodje aap verhaal. Is dat je denkwijze waarop je de wereld beoordeeld?! :evil:

Re: Risico gebieden: Minder leuke buurten

74
Met alle respect VeO, je begint nu zelf over empathie.
Is dat niet een beetje bij jezelf het probleem ?
Menige post hier van je begint zo, als dit, als dat enzzz.
Je draait je neus in een of andere straat en je hebt al een vooroordeel hoe door 1 persoon een hele buurt als minder leuk word beschouwd.
" Bedenk wel dat dit een aanname van je zelf is en aannames zijn meestal niet waar."
Er word om een straat gevraagd, niet de naam en het adres van die persoon.
Zoals jij die persoon omschrijft neemt die niet eens de moeite om te gaan Googlen wie er wat over hem denkt.
Je mag en kan aangifte doen, dat wil je niet en laat het er bij, probleem opgelost toch.
Wat dat betreft ben ik het met Tobo eens, je inlevingsvermogen slaat door naar de verkeerde kant, zo kun je dit uitleggen als broodje aap.
Ik zou zeker een afspraak maken met bedrijfsmaatschappelijk werk, niet om je te ontmoedigen begrijp dat goed.
Post lopen is juist onder de mensen zijn en er van genieten, niet om bij elk dingetje in de stress te raken.
cron