Re: Risico gebieden: Minder leuke buurten

52
Ai lekkere buurt daarzo, ja het klopt dit soort straten heb je in bepaalde wijken daar zitten de meest erge maw asociale figuren.
Het brengt roering maar ook spanning mee, ik heb ook zon wijk met dat soort straten erin en je weet nooit wat er gaat komen.
Deze winter ben ik achterna gezeten en bedreigt met van alles en nog wat door een vermoedelijke drugsdealer, dat is toen 1 x gebeurt met die vent , hem nooit meer gezien erna, gelukkig!
En dan zeggen sommigen hier dat ze vrouwen nooit iets aan zullen doen....tja geloof je het zelf zei ik dan!

Re: Risico gebieden: Minder leuke buurten

54
Wil overleggen dat ik een andere wijk kan lopen. Ik heb vorm van autisme en kan goed met mensen omgaan. Alleen niet met conflict situaties. Dus als mensen je achterna zitten en hinderlijk volgen. Daar word ik helaas erg angstig van. En dat zullen zij dan ook wel zien. Ik heb eerder mooiere wijk gelopen dat wat een "degelijke" buurt is waar ik nooit problemen heb gehad.

Re: Risico gebieden: Minder leuke buurten

56
Ik moet het nog vragen, ik heb advies ingewonnen dat het voor mij niet ideale situatie is (geeft te veel stress). Ik zou dan beter kunnen stoppen met werken. Ik krijg dan weer uitkering, maar ik wil graag mijn eigen geld verdienen. Heb heel veel last van vermoeidheid en juist met postbezorgen ging het zo goed. En dan krijg ik dit weer! Dat vind ik zo jammer!
cron