Re: Het regent bijna nooit

5
Hallo, het is ook helemaal niet de bedoeling dat het tijdens onze vele postronden gaat regenen. Laat de regen maar liever op de akkers vallen als we klaar zijn met de post. We zijn geen plantjes, gras of wat er meer groeit en houden niet van water op ons hoofd als het ons niet uitkomt. We houden onze post graag droog. We drinken het water liever op. En als we nat moeten worden kiezen we er liever zelf voor als we:
- gaan zwemmen
- gaan douchen
- in bad gaan en ons haar willen wassen
Zo zit dat met die postbodes. :lol:

Re: Het regent bijna nooit

7
De afgelopen 1 1/2 week was het hier echt erg. 3 dagen volop regen(pak). Nou vind ik dat niet erg, alleen een beetje warm. Het pak is aan het einde natter van binnen dan van buiten ;) . Maar het is wel een gedoe om de post droog te houden. Vandaag geen regen maar best wel wind en tot 2 keer toe al mijn HAH over straat omdat mijn stuurtas afbrak. Was blij dat het nog droog was en dat het niet helemaal overal naar toe waaide. Zucht. Twee keer terug naar de vestiging voor een andere tas, daarna naar de fietsenboer, code onbekend dus stuurtas niet normaal te bevestigen en met ty-wraps vastgemaakt. En de lucht werd steeds dreigender. Uiteindelijk na 4! uur thuis, net voor de druppels begonnen te vallen. Soms zit het gewoon eens tegen. Morgen weer in de herkansing en de voorspelingen voor de rest van de week zijn geloof ik vrij redelijk.

Re: Het regent bijna nooit

8
Nee, het regent niet vaak maar dinsdag jl. was ik toch weer aardig nat geworden. Het begon met motregen en een tijd later ging het harder regenen. Maar gelukkig was alleen mijn jack flink nat en de rest niet. Nee, geef mij maar een gezellig zonnetje hoor.
cron