Het Web van de Spin

1
Niets is zo ergerlijk als een spinnenweb. Soms lijkt het er op alsof de spin de was gaat ophangen en een hele draad spant van links naar rechts. Laat ik net op dat zelfde moment mijn mond open doen. En wat had ik te pakken? Jawel, een spinnendraad in mijn mond. Het smaakt niet echt moet ik zeggen dan alleen stevig goedje je gaat irriteren en het helemaal van binnen voelt. Had ik ooit eens gehoor dat spinnen 's nachts in je mond komen omdat het daar zo lekker vochtig is? Meestal zie ik de bedradingen niet zo goed dus dan maar preventief de handen voorruit met het poststuk of krant in je handen.....

Re: Het Web van de Spin

2
Meestal als ik een spinnenweb ziet, en die is gespannen over het looppad, dan maak ik hem kapot met een poststuk.
presteer het soms ook om elke spinnenweb mee te pakken of dat ik ze niet ziet!
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: Het Web van de Spin

6
@verzendenenontvangen

het web hangt vaak met een paar losse draden aan een tak.. maak met de punt van je vinger één draad los
en breng hem voorzichtig opzij..

web gered, spin blij..

heb je wel is een web goed bekeken,, ingenieus stukje werk :lol:

Re: Het Web van de Spin

7
Wat ik zo mooi vind is dat wanneer het vochtig weer is geweest dat je het prachtige kunstwerk kunt bewonderen. Was altijd wat sadistisch en ging met mijn vinger snelle beweging maken en dan vliegt de spin door de lucht. Maar dat doe ik vanaf nu niet meer. Ook geen naakt slakken meer overrijden. Je weet namelijk niet hoeveel pijn deze diertjes kunnen lijden.

Eum, dus de geadresseerde krijgt post met bedrading?

Ik ken wel iemand die eens gebeten is door een Nederlandse spin. Heel lichtjes.

Re: Het Web van de Spin

8
:cry: ik liep dinsdag vol in een spinneweb, de trillingen gingen over me rug heen! omdat ik even niet wist of de spin er nog in zat of niet! die avond meteen gedouche! zag zo het spinnetje weg druipen :shock:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: Het Web van de Spin

9
@verzendenenontvangen

ja mooi he! heb je wel is gezien hoeveel verschillende spinnenwebben er zijn.


@har
savonds pas? meestal har loopt zo,n spin als hij in je haar terecht komt voor je het weet
direct naar de grond...
en zo,n spin... is banger voor jou dan andersom... tenminste dat zou hij/zij moeten zijn :lol:
cron